Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. #31
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Kaka till Daniel!

  2. #32

  3. #33

  4. #34

    moppe

    Ja bra jobbat !

  5. #35
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Men detta är bara en liten liten del utav vad framtiden bjuder på.

    Utan er hjälp så kommer det bli rätt tufft, därför är det bra om länken hit sprids så mycket som det bara går. Sprids det likabra som könssjukdomar på en thailändsk bordell - då ligger vi på en bra nivå!

    Vi som utvecklar forumet är ett sammansvetsat team och framtiden känns väldigt lovande, sett till utvecklingsmöjligheter och kunskapen vi delar på.

    Ett forum är dock ingenting utan bra medlemmar, och bra medlemmar är det starkaste kännetecknet MNF har. Få forum bjuder på samma sammanhållning!
    Spamma ner GarageGo med denna länken?

  6. #36

  7. #37
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    mitt internet har legat nere ett tag så loggar man in idag och ser detta! bra jobbat!

  8. #38
    Ärligt talat så känner jag att jag klarat mig utan moppenet nu på senare tiden, antar att det beror på att man själv börjar bli äldre. Hänger trotsallt bara i Fototråden.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  9. #39
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Som god administratör kan jag ju inte UPPMANA er att spamma ner deras forum...

    Men kan erkänna att tanken är lockande.
    Innerst inne så vill du uppmana folket till en spamkampanj

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Innerst inne så vill du uppmana folket till en spamkampanj
    Jag tycker vi kör stenhårt på spamningen när garagego kommer igång!

  11. #41
    Tack grabbar och gummor

  12. #42
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Grymt forum verkligen.. Sjukt nöjd! Känns som back in the days!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  13. #43
    Citat Ursprungligen postat av Achwell Visa inlägg
    Jag tycker vi kör stenhårt på spamningen när garagego kommer igång!
    haha gör det

  14. #44
    +1, stor applåd till samtliga som gjorde detta möjligt!

    /A

  15. #45
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Tackar så himla mycket! Riktigt gött Och jag tror jag har hittat en ny favorit smiley!

  16. #46
    Jag var borta från moppenet ett tag så fattade aldrig riktigt vad som hände? Någon som kan förklara, förlåt om frågan redan är ställd.

  17. #47
    Citat Ursprungligen postat av Ludde Visa inlägg
    Jag var borta från moppenet ett tag så fattade aldrig riktigt vad som hände? Någon som kan förklara, förlåt om frågan redan är ställd.
    de soim hände var att yellowbögen, ville göra ny design, och nytt namn som skulle vara garagego av moppenet. Hela iden och namnet lät bögigt = nytt mnf!

  18. #48
    Citat Ursprungligen postat av moppe_baghee_ Visa inlägg
    de soim hände var att yellowbögen, ville göra ny design, och nytt namn som skulle vara garagego av moppenet. Hela iden och namnet lät bögigt = nytt mnf!
    Bögen? Finns väl ingen som helst anledning till personangrepp. Han ville tjäna mera pengar, som alla företagare vill, sen att han inte tänkte efter medlemmarnas vilja är en annan sak.

  19. #49
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285

    moppe

    Klockrent! Över 500 medlemmar på...2 dagar?

    Yellowtail, lycka till med att gå om Garaget.org, man hör ju hur fail garagetgo låter. Ditt as.

  20. #50
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Citat Ursprungligen postat av Mordarosten Visa inlägg
    Klockrent! Över 500 medlemmar på...2 dagar?

    Yellowtail, lycka till med att gå om Garaget.org, man hör ju hur fail garagetgo låter. Ditt as.
    garagego* vi måste sprida länken till den här sidan sen. Man kan lägga länken t.ex i alla sina trådar på gamla mnf i slutet av dem och skriva att projektena fortsätter där
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  21. #51
    Tack som fan , för denna sidan

  22. #52

  23. #53
    när han öppnar nya forumet, kopiera era projekt hit sedan tar ni bort allt innehåll !

    och spamming blire som fa-an

  24. #54
    Grymt bra jobbat, detta kommer blir skitbra!

  25. #55
    Razzys avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Ale Kommun (L)
    Inlägg
    60
    Alltså, finns inte tillräckligt med ord som räcker till för att förklara hur tacksam jag är över att ni tog er orken att fixa detta, ett stort tack till "MNF Crewet", och Daniel på startuning, tror jag talar för alla moppenetare nu!<3

  26. #56
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Razzy Visa inlägg
    Alltså, finns inte tillräckligt med ord som räcker till för att förklara hur tacksam jag är över att ni tog er orken att fixa detta, ett stort tack till "MNF Crewet", och Daniel på startuning, tror jag talar för alla moppenetare nu!<3
    aa de gör du nog
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  27. #57
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Jag tycker faktiskt att detta verkligen känns "MNF" som på riktigt! Sjukt häelig stämning och bra drag som det brukar vara.

    Trevligt killar!
    Precis! Stämningen är ju på topp nu och folk verkar ju nästan gladare och trevligare nu än på gamla mnf.

    Ni e bäst mnf crew!

    EDIT: Sälj icke detta forum vidare sen bara! När kan man bli power user så man kan stödja er lite?

  28. #58

  29. #59
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Poweruser är en bra grej, men ger väldigt lite tillbaka. Av de pengarna som man bidrar med (50 kr) går 23 kronor direkt åt till avgifter för tjänsten (46%). Sedan ska pengarna skattas och bokföras, vilket i slutändan knappt ger någonting som verkligen kommer till användning för forumet.

    Hur man ska lösa detta på ett smidigt sätt, det vet jag faktiskt inte. Men som det är för stunden så lanserar vi inget Poweruser.
    Hur klarar ni finansieringen av forumet då? Man vill ju inte att ni konkar. Jag ser ingen reklam i alla fall.

  30. #60
    lite PUNCH in your face yelowfail
    älskar det nya

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in