Sidan 2 av 6 Första 1234 ... Sista

Ämne: Rese-tråden

  1. #31
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    USA är verkligen ett höjdar ställe! ALLT är större.. Bilar, hus, vägar, mat (åh, maten <3) etc.


    Så wub så man.. man... jadu, satt typ och kollade ut ur fönstret när vi åkte till Miami Helt otroligt om man jämför med lilla Sverige
    Du säger det? Tog detta i somras när vi flög hem från Miami, och det är typ en 1/4 av staden


  2. #32
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Du säger det? Tog detta i somras när vi flög hem från Miami, och det är typ en 1/4 av staden

    Så jävla fint
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  3. #33
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Så jävla fint
    Jo riktigt fint! Fatta deppigt det var att komma hem sen, när man var van vid liv på stan hela nätterna. Kommer man hem där klockan 10 en lördagskväll, och det var fan så tyst att man hörde sitt eko flera gång om -.-

  4. #34
    Många städer i Usa var imo en besvikelse. Till höjdpunkterna hör dock New york, washington, San francisco och las vegas samtliga var riktigt nice.

    Miami, Los angeles, orlando, santa barbara var imo rätt tråkiga städer. Miami känndes som det var fast i 80talet och inte särskilt fint, LA var på tok för stort, trots att vi hade bil var det jobbigt att ta sig runt.

    Vi åkte även på kryssning från Miami till Bahamas i tre dagar med royal caribbean, det var sjuuuuukt gött. God mat, dricka, grymt väder, enormt avslappnande.

    Får jag välja så reser jag mycket hellre runt i europa någon månad än att göra det igen i Usa.

    Dem länder jag kommer på på rak arm som jag rest runt i är:

    England
    Belgien
    Holland
    Tyskland
    Italien
    Kroatien
    Österrike
    Frankrike
    Grekland
    Spanien
    Danmark
    Australien (Bodde i Sydney i ett halvår)
    Usa (New york, washington, orlando, miami, key west, bahamas, las vegas, los angeles, santa barbara och san francisco)

    Drömresemålet är nog Mauritius och Singapore, Japan vore väldigt häftigt med.
    w

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Många städer i Usa var imo en besvikelse. Till höjdpunkterna hör dock New york, washington, San francisco och las vegas samtliga var riktigt nice.

    Miami, Los angeles, orlando, santa barbara var imo rätt tråkiga städer. Miami känndes som det var fast i 80talet och inte särskilt fint, LA var på tok för stort, trots att vi hade bil var det jobbigt att ta sig runt.

    Vi åkte även på kryssning från Miami till Bahamas i tre dagar med royal caribbean, det var sjuuuuukt gött. God mat, dricka, grymt väder, enormt avslappnande.

    Får jag välja så reser jag mycket hellre runt i europa någon månad än att göra det igen i Usa.

    Dem länder jag kommer på på rak arm som jag rest runt i är:

    England
    Belgien
    Holland
    Tyskland
    Italien
    Kroatien
    Österrike
    Frankrike
    Grekland
    Spanien
    Danmark
    Australien (Bodde i Sydney i ett halvår)
    Usa (New york, washington, orlando, miami, key west, bahamas, las vegas, los angeles, santa barbara och san francisco)

    Drömresemålet är nog Mauritius och Singapore, Japan vore väldigt häftigt med.
    Imponerande! Låter som att du har lite "bagage" om man säger så.
    "Inställningen är halva grejen"

  6. #36
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Var i Thailand förra vinten över jul och nyår. Helt fantastiskt säger jag bara, man kan inte fatta hur där är om man inte varit där. Sinnessjukt billigt var allt också, du kunde tex. få en lunch med dricka och allt så du blev proppmätt för typ 20kr. Behöver knappt nämna hur billiga kläderna var..
    Har varit på ett par ställen, Cypern, Mallorca, Los Angeles mm, men Thailand var lätt det jag skulle vilja åka till igen om jag fick välja!

    Riktigt härliga stränder och kul att uppleva deras kultur!







    Mellanlandning i Dubai



    Hehe, lite skillnad allt, home sweet home

    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  7. #37
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Var i Thailand förra vinten över jul och nyår. Helt fantastiskt säger jag bara, man kan inte fatta hur där är om man inte varit där. Sinnessjukt billigt var allt också, du kunde tex. få en lunch med dricka och allt så du blev proppmätt för typ 20kr. Behöver knappt nämna hur billiga kläderna var..
    Har varit på ett par ställen, Cypern, Mallorca, Los Angeles mm, men Thailand var lätt det jag skulle vilja åka till igen om jag fick välja!

    Riktigt härliga stränder och kul att uppleva deras kultur!
    Ser underbart ut! Hoppas min familj åker till Thailand näst-nästa år som vi har planer på
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  8. #38
    Jag gillar att resa och möta nya städer,hotell,människor, mat mm

    Jag har lite i bagaget

    Spanien
    Grekland
    Turkiet
    Danmark
    Island
    Norge
    Frankrike
    Italien
    Belgien
    Polen
    Egypten
    Indien
    Holland
    Dubai
    Tyskland
    Kanada
    USA
    Brasilien
    Portugal
    Argentina
    Finland
    Norge
    Thailand

    Alla kan jag rekommendera för att alla har sina för och nackdelar !

  9. #39
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Jag gillar att resa och möta nya städer,hotell,människor, mat mm

    Jag har lite i bagaget

    Spanien
    Grekland
    Turkiet
    Danmark
    Island
    Norge
    Frankrike
    Italien
    Belgien
    Polen
    Egypten
    Indien
    Holland
    Dubai
    Tyskland
    Kanada
    USA
    Brasilien
    Portugal
    Argentina
    Finland
    Norge
    Thailand

    Alla kan jag rekommendera för att alla har sina för och nackdelar !
    Jävlar vad många resmål

    Jag har varit i:

    Kreta
    Teneriffa
    Bulgarien
    USA
    Danmark
    Finland
    Grekland
    England

    Haha du har varit på jävligt många fler ställen än jag
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #40
    Velar lite emellan två olika resemål, Ayia Napa eller Magaluf. Resan kommer att gå av stapeln i julia nästa år för övrigt.

    Nå, något som kan ge lite pros and cons? Vilket ställe bör man dra till och varför? Blablabla. Tackar så hjärtligt för svar!
    "Inställningen är halva grejen"

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Var i Thailand förra vinten över jul och nyår. Helt fantastiskt säger jag bara, man kan inte fatta hur där är om man inte varit där. Sinnessjukt billigt var allt också, du kunde tex. få en lunch med dricka och allt så du blev proppmätt för typ 20kr. Behöver knappt nämna hur billiga kläderna var..
    Har varit på ett par ställen, Cypern, Mallorca, Los Angeles mm, men Thailand var lätt det jag skulle vilja åka till igen om jag fick välja!

    Riktigt härliga stränder och kul att uppleva deras kultur!
    Jag skulle säga att det är riktigt tråkigt och dumdristigt att fir jul och nyår utomlands. Jul utan kyla och snö är inte jul...

  12. #42
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag skulle säga att det är riktigt tråkigt och dumdristigt att fir jul och nyår utomlands. Jul utan kyla och snö är inte jul...
    Nja, snön försvinner ju inte, det gör ju dock pengarna man har till resor, kan man resa borde man göra det, för snön kommer tillbaka till nästa år

  13. #43
    har alltid velat åka till Miami någon som varit där hur är det?
    lär bli att åka dit när man gått ut skolan eller nått sånt

    hihi är ju alltid utomland nästan är ju i sverige

    men blir inget turkiet eller sånt för mig sommaren som kommer ska vara hemma och ta det lugnt med polarna!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  14. #44
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag skulle säga att det är riktigt tråkigt och dumdristigt att fir jul och nyår utomlands. Jul utan kyla och snö är inte jul...
    Både och skulle jag säga, visst tycker man det ska vara snöigt och mysigt när det är jul.. Men här nere i Skåne har det bara varit slask och blött på julafton något år så det är inte något större problem. Tyckte faktiskt det var väldigt trevligt i Thailand! Det enda som saknades, och den största anledningen till att vara i Sverige och fira är att få göra det med släkt och vänner.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  15. #45
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Velar lite emellan två olika resemål, Ayia Napa eller Magaluf. Resan kommer att gå av stapeln i julia nästa år för övrigt.

    Nå, något som kan ge lite pros and cons? Vilket ställe bör man dra till och varför? Blablabla. Tackar så hjärtligt för svar!
    Var i Magaluf i sommras, har polare som drog till ayia napa. Same shit skulle jag säga, men tänker då inte göra om en liknande resa. Var beredd på att möta massvis med WT och annat löstfolk. Där existerar inget som hyfs, weed o liknande säljer varenda jävel där nere och ifall du är ute efter att ligga borde det inte vara några som helst problem. Svarar gärna på fler frågar ifall de behövs

    Finland
    Dannmark
    Norge
    Estland (Skola)
    England, (vi hade en lägenhet där)
    Spanien
    Italien
    Frankrike (Skola och privat)
    Grekland
    Turkiet
    Tyskland
    USA
    Kina (Skola)
    Thailand
    Mexiko, troligtvis den bästa resan hittills.

    Har säkerligen glömt något.

    Blir Österrike eller Egypten på sportlovet, men kan inte riktigt bestämma mig. Sol eller Snö, svårt val det där

    Mvh
    Senast redigerat av mackans den 2011-10-27 klockan 10:37.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  16. #46
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Var i Magaluf i sommras, har polare som drog till ayia napa. Same shit skulle jag säga, men tänker då inte göra om en liknande resa. Var beredd på att möta massvis med WT och annat löstfolk. Där existerar inget som hyfs, weed o liknande säljer varenda jävel där nere och ifall du är ute efter att ligga borde det inte vara några som helst problem. Svarar gärna på fler frågar ifall de behövs

    Finland
    Dannmark
    Norge
    Estland (Skola)
    Spanien
    Italien
    Frankrike (Skola och privat)
    Grekland
    Tyskland
    USA
    Kina (Skola)
    Thailand
    Mexiko, troligtvis den bästa resan hittills.

    Har säkerligen glömt något.

    Blir Österrike eller Egypten på sportlovet, men kan inte riktigt bestämma mig. Sol eller Snö, svårt val det där

    Mvh
    Sköna ställen du besökt! Om det hade vart upp till mig hade jag valt det soliga stället, vill man ha snö kan man lika gärna stanna i Sverige.

    Okej, tack så mycket för svar! Låter ju som ett ställe där man verkligen inte är annat än onykter och dum i huvudet, haha!
    Men det vore kul att veta lite priser, vilket ställe tycker du är bäst? Tipsa gärna om billig charterresa! Hotell, flyg, gärna all-inclusive. Vore guld värt!
    "Inställningen är halva grejen"

  17. #47
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Sköna ställen du besökt! Om det hade vart upp till mig hade jag valt det soliga stället, vill man ha snö kan man lika gärna stanna i Sverige.

    Okej, tack så mycket för svar! Låter ju som ett ställe där man verkligen inte är annat än onykter och dum i huvudet, haha!
    Men det vore kul att veta lite priser, vilket ställe tycker du är bäst? Tipsa gärna om billig charterresa! Hotell, flyg, gärna all-inclusive. Vore guld värt!
    Spriten är svinbillig. En öl går på 2-3 euro och en drink 5. Helrör kostar runt 500. Det komiska är att helrören de säljer kan man köpa i vanliga affären bredvid för runt 6-10 euro.

    Hotell spelar nog ingen större roll, fast vet att det finns riktigt mycket sunkiga hotell där nere så var noga. Kommer inte ihåg vad det heter, men finns något som ska vara ett stort ungdomshotell (skiter i oljud på kvällen). Finns en flashback tråd om magaluf där du kan läsa allt som nu skulle vara intressant. Grabbarna grus är där hela sliskligan samlas, sen finns det massa brittiska nattklubbar men inget jag skulle tipsa om, britterna är fulla som svin och deras brudar är inte speciellt fagra.

    Mvh
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  18. #48
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    "Pengarna man har till resor försvinner."
    Say what? Du kan ju välja att spara pengarna också... Bara för att man har pengar så måste man inte spendera dem. Faktiskt.

    Jag står fast vid att det känns fel att resa bort från julen. Men så älskar jag ju den också, så.

  19. #49
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Många städer i Usa var imo en besvikelse. Till höjdpunkterna hör dock New york, washington, San francisco och las vegas samtliga var riktigt nice.

    Miami, Los angeles, orlando, santa barbara var imo rätt tråkiga städer. Miami känndes som det var fast i 80talet och inte särskilt fint, LA var på tok för stort, trots att vi hade bil var det jobbigt att ta sig runt.

    Vi åkte även på kryssning från Miami till Bahamas i tre dagar med royal caribbean, det var sjuuuuukt gött. God mat, dricka, grymt väder, enormt avslappnande.

    Får jag välja så reser jag mycket hellre runt i europa någon månad än att göra det igen i Usa.

    Dem länder jag kommer på på rak arm som jag rest runt i är:

    England
    Belgien
    Holland
    Tyskland
    Italien
    Kroatien
    Österrike
    Frankrike
    Grekland
    Spanien
    Danmark
    Australien (Bodde i Sydney i ett halvår)
    Usa (New york, washington, orlando, miami, key west, bahamas, las vegas, los angeles, santa barbara och san francisco)

    Drömresemålet är nog Mauritius och Singapore, Japan vore väldigt häftigt med.
    Håller med om Miami där faktiskt. Även om jag tyckte det var väldigt roligt att vara där och uppleva, så tycker jag att det som stad var ganska tråkigt. Dock riktigt fränt där nere på South Beach och där runt med alla bilarna New York var helt klart bäst, riktigt trevlig stad!

    För att följa din fina mall ska jag se om jag kan komma på de länder jag varit i...
    England
    Tyskland
    Frankrike
    Italien
    Danmark
    Grekland
    Turkiet
    USA (New York, Boston, Key West, Miami, Fort Lauderdale)
    Thailand
    Tunisien

  20. #50
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Reste från kust till kust i USA i sommras och måste säga att det var riktigt grymt men hade nog lite för höga förväntningar på de flesta ställen. Det som jag tyckte var allra mäktigast var Las Vegas! Helt sjukt med venedig inomhus etc, var kul att se skillnaden från riktiga venedig. Var grymt att se grand Canyon också där vi även hann med en flygtur med ett mindre plan över kanjonen.

    Har flugit utomlands 16 gånger(om man inte räknar flygturer under utomlandsvistelsen) samt bilat längre ner i europa 10 gånger om inte mer.

    De ställen jag varit på:


    USA(New York, Waschington, New Orleans, Tucson, Grand Canyon, Utah, Kanab, Hollywood, Santa Monica, Las Vegas, San Francisco)
    Dubai
    Thailand
    Egypten
    Frankrike(villefranche sur mer, beaulieu, cannes, varit på dessa ställen på franska riveran många gånger)
    Monaco
    Spanien
    Kanarieöarna(3 gånger)
    Teneriffa
    Korfu
    Kreta
    Lansarote
    Samos
    London
    Venedig
    Tyskland(köln, mosel etc kan inte räkna upp alla)
    Österrike
    Prag
    Italien
    Kroatien(plitvice, kornati, Zadar, Lovran)
    Danmark(om de nu räknas)
    Italien
    Holland
    Schweiz

    kan ha missat något ställe. Många bilder finns förövrigt på min flickr:
    http://www.flickr.com/photos/frasse21

    letar ni efter något ställe som inte finns med där får ni fråga så ska jag se om jag kan få fram någon bild!

    Kanske blir milano till våren om det passar in med min skolgång sen får vi se vad de blir i sommar, troligtvis blir det någ puerto banus bla.

    De ställen jag skulle vilja besöka är Mauritius, Singapore, Kina, Maldiverna, Paris(kanske blir till sommaren), Aruba(är nog också pågång)
    Senast redigerat av frasse21 den 2011-10-28 klockan 17:47.

  21. #51
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    För få..

    Finland
    Norge
    Danmark
    Tyskland
    Österrike
    Italien

    Skulle vilja besöka USA (NY, LA m.m.), Schweiz, Ryssland (för den speciella stadsmiljön), samt kanske Japan. Bryr mig inte nämnvärt över ställen som Thailand, Kanarieöarna osv..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  22. #52
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Det som förvånade mig i Las Vegas var värmen! Var som att blåsa med en hårfön på full värme rakt i ansiktet.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Det som förvånade mig i Las Vegas var värmen! Var som att blåsa med en hårfön på full värme rakt i ansiktet.
    Det ligger mitt i öknen?

  24. #54
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av Megavirre Visa inlägg
    Det ligger mitt i öknen?
    Jo jag vet, men jag blev endå väldigt förvånad.. Hade aldrig varit i en öken innan det.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  25. #55
    Citat Ursprungligen postat av Megavirre Visa inlägg
    Det ligger mitt i öknen?
    Haha det säger du inte
    w

  26. #56
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Haha det säger du inte
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  27. #57
    Själv så bokar jag och grabbarna grus en resa till party-placet Ayia Napa nästa vecka någongång. Drar dit i juli månad, och stannar där en vecka. Åker med charter så priset ligger på 7000 ungefär, inte helt hundra om det är all-inclusive eller ej.
    Men i vilket fall så lär det bli oförglömligt! Längtar något sjukt!
    "Inställningen är halva grejen"

  28. #58

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Själv så bokar jag och grabbarna grus en resa till party-placet Ayia Napa nästa vecka någongång. Drar dit i juli månad, och stannar där en vecka. Åker med charter så priset ligger på 7000 ungefär, inte helt hundra om det är all-inclusive eller ej.
    Men i vilket fall så lär det bli oförglömligt! Längtar något sjukt!
    Vad ingår för 7000 ? Resa och mer ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  29. #59
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Själv så bokar jag och grabbarna grus en resa till party-placet Ayia Napa nästa vecka någongång. Drar dit i juli månad, och stannar där en vecka. Åker med charter så priset ligger på 7000 ungefär, inte helt hundra om det är all-inclusive eller ej.
    Men i vilket fall så lär det bli oförglömligt! Längtar något sjukt!
    Vad fick er att välja Magaluf & Ayia Napa? Jag har varit på båda ställerna och även Rhodos, Kos och Sunny Beach

    1. Rhodos är en fett underskattad partystad på sommaren (tycker den slog både Ayia napa och Magaluf)
    2. Sunny Beach är också mycket underskattat, Var också roligare
    3. 7000 för en charter till Ayia Napa? leta lite till så kan ni komma ner i pris. Vi åkte för 3800/skallen med AIC (All In Clusive)
    4. KOS slog nog alla ställerna
    5. En sak har alla gemensamt, dyngfulla ungdomar som är ute efter att knulla fnask (ursäkta mitt ordval men de e ba sanning)
    6. Vinnaren och bästa partystad är..... BARCELONA !

  30. #60
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Vad ingår för 7000 ? Resa och mer ?
    För 7 papp så ingår flygbiljett dit & hem. Hotell i en vecka. Frukost på sängen och pool utanför fönstret. Sen är det 500m till närmsta strand samt centrum.

    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Vad fick er att välja Magaluf & Ayia Napa? Jag har varit på båda ställerna och även Rhodos, Kos och Sunny Beach

    1. Rhodos är en fett underskattad partystad på sommaren (tycker den slog både Ayia napa och Magaluf)
    2. Sunny Beach är också mycket underskattat, Var också roligare
    3. 7000 för en charter till Ayia Napa? leta lite till så kan ni komma ner i pris. Vi åkte för 3800/skallen med AIC (All In Clusive)
    4. KOS slog nog alla ställerna
    5. En sak har alla gemensamt, dyngfulla ungdomar som är ute efter att knulla fnask (ursäkta mitt ordval men de e ba sanning)
    6. Vinnaren och bästa partystad är..... BARCELONA !
    Ingen aning faktiskt. Är några bekanta som åkt dit och varit riktigt nöjda över resan. Sedan har man kollat igenom deras bilder, andras bilder, filmklipp osv. och blivit sugen själv!
    Sen läste man lite mer om ställena, såg program som utspelade sig där och det verkade vara riktigt fett, kändes som ett ställe man vill dra till någongång bara!

    Okej, tack för din kommentar. Ska tänka på det!
    Detta är ju första resan av många, så vi betar säkert av några av dina resemål nångång...
    "Inställningen är halva grejen"

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in