Sidan 34 av 63 Första ... 24323334353644 ... Sista
  1. #991

  2. #992

  3. #993
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    lönt att lägga det på en bil du gav 250kr för ?
    Ja den e rätt fin annars, lite ytrost bara men grymt fin innuti och under

  4. #994

  5. #995
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    ja säljer slakta den, o använd delarna till din andra bil?
    Denna är mycket bättre än min andra Tycker inte om o skrota/slakta bilar heller

  6. #996

  7. #997
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Men den nya var väl en GL, och din andra en 16v?
    Plocka allt fräscht till 16v'n och gör den fin, så kan du ha GL'en som fuckobil eller nåt..

    Fick på sommarhjulen idag, lite obalans ifram runt 90km/h, men försvann vid 110-120.
    Precis, men allt fint på 16vipparn e motorn typ, rostig i golvet o har varit krockad o grejer. Men ska nog ha den andra o köra med sålänge för den går billigare får se hur de blir sen

  8. #998

  9. #999
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    flytta över 16v motorn till den då? samma kabelhärva, bara att byta snabbt o lätt
    Kanske gör så, inte bestämt mig ännu. Kanske skulle svetsa upp 16vipparn lite o lacka om den, men får se vilket de blir !

  10. #1000

  11. #1001
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    16vipparn? de va de fulaste uttrycket jag hört xD

    jag skrotar min svarta 945a nu, motorn ska över i min 740
    Haha asnajs ju

    Okej najs

  12. #1002

  13. #1003
    Sänkte bilen i helgen o plocka bort extraljusen, sjukt mkt bättre blev det! Bara sänkt fram än sålänge ska sänka bak med


    Obs förardörren ska bytas, den e helt slut.

  14. #1004

  15. #1005
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Tror jag ska ta och kapa fjädrarna ifram ett par varv framöver..
    Gör det! Sjukt skönt är det o mycket snyggare, nackdelen är väl att man får krypa över farthinder men det äre ju värt

  16. #1006

  17. #1007
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ja det blir nog mycket snyggare, nu är den lite lägre i bak än i fram, men tar man ett varv eller två så ser det nog bättre ut.

    Satte förövrigt i Sparcostolen igår igen, känns mkt skönare..
    Ja de blir mycket bättre, o enligt mig bättre o ha vikten på framhjulen än bakhjulen av många anledningar

    Skönare med originalstolen ju

  18. #1008

  19. #1009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Aa, ska kolla lite mera på det när det är torrare på backen.

    Nja, den är så nersutten, så jag sitter nästan lika skönt i sparcon, känns lite sportigare iaf..
    Tog knappt 1 timme o sänka den o då höll jag på med annat under tiden också

    Aha okej Men originalstolarna i 240/740 brukar va jävligt sköna

  20. #1010

  21. #1011
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ah dom brukar vara väldigt sköna, men min är somsagt rätt dålig..

    Jag vill ha skinninredning men det är lite knepigt att få tag i till 240, nästa gång de dyker upp någon billig i närheten med skinn ska jag fan ta och köpa den enbart för de..
    Visste inte ens att de fanns till 240 Annars kan du ju köpa 760 skinnstolar o sätta i så kan du ju ha de fram iallafall

  22. #1012

  23. #1013
    Kan man byta bara bränslepumpen i tanken eller måste man byta hela amarturen? inte fått isär det ännu så jag har haft möjlighet att kolla!

  24. #1014
    summarpuckarna på!
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  25. #1015

  26. #1016

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Monterade dimljus idag, blev riktigt bra. Ska ploppa i dioder i dem dock, så det blir lika vitt som i parkeringsljuset.

    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  27. #1017
    Nån som behöver original bakljus till 744 gamla modellen ? har ett par i nyskick liggandes

  28. #1018
    Förlängde växelspaken och fettade in kulan, gjorde gott! Ska försöka hänga upp växellåda o köra igenom bes i nästa vecka

  29. #1019

  30. #1020
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Mx Fidde Visa inlägg
    Monterade dimljus idag, blev riktigt bra. Ska ploppa i dioder i dem dock, så det blir lika vitt som i parkeringsljuset.

    Lägg gärna upp mer bilder på din bil i tråden!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in