1. #1

    Gilera runner -02 mot Rieju Drac -00 värt byte?

    En som vill byta sin Gilera runner -02 mot min rieju drac men när jag såg bilder så var den inte i så fint skick! Jag har begärt 7000kr i min annons för dracen. Jag fråga om han kunde lägga pengar imellan. Han undrar hur mycket jag vill ha imellan. Vad tycker ni? Den går väldigt bra i motorn annars och pluggen är dragen. Han säger att den gör ungefär 70 och accelerationen är väldigt bra. Jag vill gärna kunna åka på bakhjulet osv. Därför vill jag gärna byta mot gilera runner och liknande modeller! Min drac går helt fel fritt. Gör ungefär 75-80. Uppmätt med bil och motorcykel. Acceleration är bra, den är inte slö överhuvudtaget. Varit noga med oljebyten osv. Behövs bytas sadel överdrag, inte jätte akut direkt. bara nån bit som lossnat.

    Om jag nu gjort rätt så ska det finnas bilder i tråden.
    Bifogade bilder Bifogade bilder          

  2. #2
    jag hadde inte bytat kanske om det hadde vart en stalker och i bättre skick.

  3. #3
    Okej! Men eftersom jag får 1500 tänkte jag att jag kunde fräscha upp den lite? Vet någon om det finns en mitten kåpa till gileran nån stans att köpa? MVH. vad tycker ni andra?

  4. #4

    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    sverige
    Inlägg
    96
    lol köra bakhjul med en kossa runner är inte bästa moppen att köra bakjulet med

  5. #5
    Okej, kan du nämna några bra? billiga alltså? runt 6000kr, helst inte högre!

  6. #6
    Yamaha neos, Gilera stalker, slider, peugeot ludix osv. Dem finns att köpa för runt 5k

  7. #7
    Jag är väldigt sugen på den. Han säger att acceleration är väldigt bra! Motorn startar väldigt lätt osv. Han tycker 1500kr låter bra emellan så han går med på det. Går det inte få i ordning den snyggt för den summan? Vet någon vart man kan köpa en mitten kåpa?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in