Sidan 4 av 4 Första ... 234
  1. #91

  2. #92
    Citat Ursprungligen postat av andregronberg Visa inlägg
    har inte hunnit göra så mycket ännu, går i 8an men saker man gjort
    *kastat snöboll på lärare
    *tagit sönder lampor på skolan dock efter skoltid
    *rivit ett stacket
    *klättrat upp på dom flesta taken
    *cyklat i skolan
    *matkrig
    *tejpat kranar
    *fått en ny lärare att sluta jobba på vår skola med hjälp av några klasskamrater
    *dragit ner lite stuprännor och sånt
    * och igår va jag inne i skolan ett fönster va öppet så vi klättrade in.
    Riktigt smart av dig att skriva på internet att du gjort inbrott på din skola

  3. #93
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av andregronberg Visa inlägg
    har inte hunnit göra så mycket ännu, går i 8an men saker man gjort
    *kastat snöboll på lärare
    *tagit sönder lampor på skolan dock efter skoltid
    *rivit ett stacket
    *klättrat upp på dom flesta taken
    *cyklat i skolan
    *matkrig
    *tejpat kranar
    *fått en ny lärare att sluta jobba på vår skola med hjälp av några klasskamrater
    *dragit ner lite stuprännor och sånt
    * och igår va jag inne i skolan ett fönster va öppet så vi klättrade in.
    Mannen, du är "lite väl" het på gröten!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    kände för att sno kemikalier på kemin. diverse syror och brännbara kemikalier.
    sen har man ju fått diverse lärare att gå ut gråtande. känns väl inte så bra nu efter 5 år egentligen.
    Jo mycket av det jag gjort ångrar jag i efterhand. Som när man snodde en massa skallpell(stavning)blad i 6an ifrån biologin och sen gav dem till 9orna för att visa att man var tuff.. Men man måste ju lära sig av sina misstag antar jag?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #94

  5. #95
    på våran skola har det då hänt ganska mycket , varit med om matkrig å någon som slog på alla kranar i en korridor å täppte igen där de rinner ut så de vart massa fukt skador,sen har då någon för massa år sedan åkt moped genom skolan och vurpat i kafeterian ;D sen har man väll fått lärare å sluta och liknande,
    känns nästan som skolan är mer "lek plats" än skola egentligen

  6. #96
    Snöbollskrig, resulterade till att Lärarna som var ute på rasten ofta kollade till ängen där alla hängde på, fick in en Fullprick rakt i pannan, hemringning och x-antal rektor samtal..
    Har även Lyckats med det som inte går att lyckas med, Tex skolavslutning i 6;an, så blev jag utvald till en som skulle prata i mick och presentera tex '' här kommer 0;orna med Jack of daimonds, med Sonic syndicate.'' Och när det var som tystast så lyckades jag välta vasen med alla rosor som Lärare,rektorer och prästen skulle få, Blev ett jävla liv! haha
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  7. #97
    Tycker ni som har lagt upp : "Skadade denna lärare osv" är sjukt omoget och är inget bus. Mer Misshandel.

    Bus som jag själv gjort är att ta bort låsningen på toaletterna. En polare var besatt av brandlarmet och slog igång det helatiden ( old fashion brand detektor )

  8. #98
    Slängt in pruttbomber i klassrum, öppnat dörrar lite under filmer/redovisningar å skjutit gummisnoddar på folk, satt på lite musik genom rektorns mikrofon så alla i skolan kunde höra Mustasch double nature hahaha.. gamla tider ^^

  9. #99
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    fått 2 av våra språk lärare att sluta för hon orka inte med våran klass ;Ö den nya ska bort den oxå
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  10. #100

  11. #101
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    minns ett som om de vore igår även fast jag gick i 3an typ, vi hittade typ 30 stora spindelägg i skogen som vi tog med till skolan och vi ville skynda på den processen i hopp om att alla som hade ett ägg skulle få en varsin cool mördar spindel o ta hand om. så vi öppnade alla dom jävla äggen och ur dom äggen kom det ut typ 213456513423566534253651342st små spindlar som kröp iväg överallt där folk hade sina jackor o skit.. vart världens kalabalik på skolan och vaktmästaren fick spola med vattenslang inomhus lol.. minns även att jag lyckades övertala en polare till att bajsa i en annan killes skåp i 7an typ, fruktansvärt roligt..
    hahahahhaha hur tänkte ni där?


  12. #102
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Några polare som gick ut 9an förra året drog på meatspin på en dator, när den var kopplad till en projektor som satt inne i "ljushallen" som det kallas. Ett jävla liv vart det iaf
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  13. #103
    Citat Ursprungligen postat av miniaktiv Visa inlägg
    Riktigt smart av dig att skriva på internet att du gjort inbrott på din skola
    går inte på den skolan längre så bryr mig inte så mycket

  14. #104
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    ja o en polare tog bort varenda lys knapp på exakt hela skolan kan säga att de va skapligt mörkt dagen effter när alla kom, sen hitta dom alla lysknappar i ett skåp haha kul va de men sluta med att ja fick sitta o prata med nån dryg jävla tant
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  15. #105
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Kastat sudd.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Har du skruvat på flonkidonkskruven?
    fulcola.se

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in