1. #1
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741

    Rolig läsning på TSR

    Hehe , Born2Ride skickade detta till mig .
    hahaha

    http://www.twostrokerider.se/forum/v...ic.php?t=28402
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  2. #2
    Synd om han XD

  3. #3
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    Synd om han XD
    Lite , men vafan han får skylla sig själv att han lägger upp det
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  4. #4

  5. #5
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Vem fan hänger på tsr?

  6. #6
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  7. #7
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Berggren, jag, Rkan, Born2Ride, 2stroke, aeroxpojken (eller vad fan nu sami heter här nu igen... ),bca_hypermannen,Xytoo Zerox osv

  8. #8

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Berggren, jag, Rkan, Born2Ride, 2stroke, aeroxpojken (eller vad fan nu sami heter här nu igen... ),bca_hypermannen,Xytoo Zerox osv
    Jag är där och kolla ibland(mest för om dom har någon trevlig auktion på söndagarna. Men nästan bara fuckon på den sidan

  9. #9

  10. #10

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Det bästa med sidan imo är väl reportagen och allt annat skoj. Medlemsmässigt är den väl sådär, och MNF är ju mer ett allt möjligt forum.
    Jag hänger nästan aldrig i projektdelen här osv, nästan bara i Övrigt-trådar. Men båda sidorna har sina olika charmer.
    Sen att jag förhoppningsvis kan bli moderator på TSR någon gång i framtiden ser jag inte som något negativt (Ni som hänger där vet nog varför det finns en chans till att bli det för min del)

    Nu halkade jag lite OT märkte jag, tråden handlade ju inte om TSR/MNF/Medlemmar/Forumdelar/moderatorer utan om just den där tråden. Ursäktar lite ot.
    Born2rider eller vad han heter gjorde ett reportage om min rrx. för säkert en månad sedan. Men inte fan har den kommit upp ännu. Han har bara sakt den kommer nog snart om senaste jag frågade han!

  11. #11

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Born2rider eller vad han heter gjorde ett reportage om min rrx. för säkert en månad sedan. Men inte fan har den kommit upp ännu. Han har bara sakt den kommer nog snart om senaste jag frågade han!
    Ibland tar jonas lite tid på sig, förhoppningsvis kommer den upp, om intervjun kommer upp eller ej kan inte jag hjälpa jag gör intervjuer och skickar in sen har jag gjort mitt jobb, resten sköter jonas men jag ska tjöta på han.

  13. #13
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    Ibland tar jonas lite tid på sig, förhoppningsvis kommer den upp, om intervjun kommer upp eller ej kan inte jag hjälpa jag gör intervjuer och skickar in sen har jag gjort mitt jobb, resten sköter jonas men jag ska tjöta på han.
    hehe , sätt igång och jobba med mig då

    Men iallafall så håller vi oss till topic och skiter i tsr = fucko och sånt skitsnack nu
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  14. #14
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    hahahahahaha <3
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Berggren, jag, Rkan, Born2Ride, 2stroke, aeroxpojken (eller vad fan nu sami heter här nu igen... ),bca_hypermannen,Xytoo Zerox osv
    jag heter inte sami på tsr, jag heter ^Nilsson^ men va jag vet heter sami samma på mnf som på tsr

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in