Sidan 7 av 56 Första ... 5678917 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #181

  2. #182
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  3. #183
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  4. #184
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jag tror det ska vara Micro M2 i den

    Brukar vara de i SE

    Edit: http://www.netonnet.se/art/foto/minn...orystick-micro
    I min x10mini så stod de SD-Card och då leta jag efter SD-Card
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  5. #185

  6. #186
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Htc Legen , är den OK eller ? rätt sugen på den !
    Ride on!

  7. #187
    Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Bro
    Inlägg
    300
    Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    I min x10mini så stod de SD-Card och då leta jag efter SD-Card
    Det är MICRO SD i den mycket bätre än SE M2

  8. #188
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Htc Legen , är den OK eller ? rätt sugen på den !
    den är väl helt okej, men inte speciellt vacker dock :S

  9. #189
    funderar på att beställa en htc desire om ett par månader, med telia max 25 + surf. 229 kr i månaden året ut, sedan 298/månad.

  10. #190
    pones avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Blekinge
    Inlägg
    101
    Funderar på att köpa en ny telefon. Har funderat på iphone 3gs, xperia x10, xperia x10 mini. Vilken ska man ta och vilka fördelar/nackdelar finns det med dom?

  11. #191
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av pone Visa inlägg
    Funderar på att köpa en ny telefon. Har funderat på iphone 3gs, xperia x10, xperia x10 mini. Vilken ska man ta och vilka fördelar/nackdelar finns det med dom?
    beror ju på vad du vill ha, en stor eller en liten? både x10 och iphone är ju båda rätt stora jämfört med x10mini.

    Hade ju dock inte valt en iphone (den gamla) då 4.0 kommer och den har ju fått rätt mycket kritik.
    x10 har jag inte hört så mycket om. Men den är ju klart en fin mobil.
    x10mini - precis köpt en, funkar bra. Men otroligt liten, har du riktigt stora händer kanske x10 är bättre till dig.
    minin har förövrigt ingen "spara bild" funktion på MMS osv. Dom missa visst denna featuren när dom gjorde mini.

    bara att tänka själv kolla på http://www.swedroid.se/forum/index.php om du behöver fler tips
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  12. #192
    Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    beror ju på vad du vill ha, en stor eller en liten? både x10 och iphone är ju båda rätt stora jämfört med x10mini.

    Hade ju dock inte valt en iphone (den gamla) då 4.0 kommer och den har ju fått rätt mycket kritik.
    x10 har jag inte hört så mycket om. Men den är ju klart en fin mobil.
    x10mini - precis köpt en, funkar bra. Men otroligt liten, har du riktigt stora händer kanske x10 är bättre till dig.
    minin har förövrigt ingen "spara bild" funktion på MMS osv. Dom missa visst denna featuren när dom gjorde mini.

    bara att tänka själv kolla på http://www.swedroid.se/forum/index.php om du behöver fler tips
    Hur tycker du de e å skriva sms? känns som att "knapparna" blir väldigt små

  13. #193
    Citat Ursprungligen postat av pone Visa inlägg
    Funderar på att köpa en ny telefon. Har funderat på iphone 3gs, xperia x10, xperia x10 mini. Vilken ska man ta och vilka fördelar/nackdelar finns det med dom?
    Vänta till i Augusti när iPhone 4 kommer och köp den, bra andrahandsvärde senare när du ska sälja den och du får även en telefon du kan använda många år p.g.a att Apple alltså släpper sina uppdatering till alla modeller och inte bara de nyaste.

    Det största problemet med Android idag är just uppdateringarna. Köper du idag t.ex en Xperia X10 så är du inte säker på Sony Ericsson t.ex kommer släppa nya Android 2.2 till just den modellen, utan då kan du bli tvungen att köpa en helt ny telefon.
    Daniel Öbrink

  14. #194
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Vänta till i Augusti när iPhone 4 kommer och köp den, bra andrahandsvärde senare när du ska sälja den och du får även en telefon du kan använda många år p.g.a att Apple alltså släpper sina uppdatering till alla modeller och inte bara de nyaste.

    Det största problemet med Android idag är just uppdateringarna. Köper du idag t.ex en Xperia X10 så är du inte säker på Sony Ericsson t.ex kommer släppa nya Android 2.2 till just den modellen, utan då kan du bli tvungen att köpa en helt ny telefon.
    Beror ju också på vilken Android...

    Sen vet man ju inte med iPhone 4 då den fått så mycket kritik och de behandlar den som skit och vägrar erkänna att det är fel på saker.
    Man ska aldrig vara säker på andrahandsvärdet heller.

  15. #195
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Beror ju också på vilken Android...

    Sen vet man ju inte med iPhone 4 då den fått så mycket kritik och de behandlar den som skit och vägrar erkänna att det är fel på saker.
    Man ska aldrig vara säker på andrahandsvärdet heller.
    Absolut, köper man en Google Nexus så får man uppdatering direkt, men då går inte den telefonen att jämföra med iPhone 4.
    Kolla t.ex på HTC så är dom väldigt sega med uppdateringarna.

    Nu har vi inte sätt hur uppblåst detta med "death grip" är av Media och hur mycket problemet ligger hos A&T i USA och deras mobilnät. För enligt dom som har mobilen i Sverige så finns det inga problem med mottagningen.

    Angående andrahandsvärdet så håller mer eller mindre alla Apple produkter ett högt andrehandsvärde och iPhone har hittils inte varit något undantag.
    Men samtidigt, inte lär en plastig Android telefon hålla andrehandsvärde bättre direkt?
    Daniel Öbrink

  16. #196
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av david Visa inlägg
    Hur tycker du de e å skriva sms? känns som att "knapparna" blir väldigt små
    Visst man har ju lite problem ibland, men skriver du med pekfingret så går de relativt snabbt. De är en sak man får träna på!
    Men har du rätt stora händer? eller normalstora?
    Har du normal ska det funka bra. Gå in till din närmaste 3 butik och fråga om du inte kan få testa den lite (t.ex att skriva på) så ska du nog få kunna detta!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  17. #197
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Yoghurt Visa inlägg
    Absolut, köper man en Google Nexus så får man uppdatering direkt, men då går inte den telefonen att jämföra med iPhone 4.
    Kolla t.ex på HTC så är dom väldigt sega med uppdateringarna.

    Nu har vi inte sätt hur uppblåst detta med "death grip" är av Media och hur mycket problemet ligger hos A&T i USA och deras mobilnät. För enligt dom som har mobilen i Sverige så finns det inga problem med mottagningen.

    Angående andrahandsvärdet så håller mer eller mindre alla Apple produkter ett högt andrehandsvärde och iPhone har hittils inte varit något undantag.
    Men samtidigt, inte lär en plastig Android telefon hålla andrehandsvärde bättre direkt?
    Har inte påstått det heller.

  18. #198
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Det blir en Htc Wildfire, skall bara be morsan att säga upp mitt Telenor Abonemang!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  19. #199
    Någon som vet om tangentbordet på X10 mini pro kommer att ha separata knappar för åäö?

  20. #200
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Någon som vet om tangentbordet på X10 mini pro kommer att ha separata knappar för åäö?
    inte det.

  21. #201
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    inte det.
    Jag antar att det var ett konstigt formulerat "Nej"

  22. #202
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Jag antar att det var ett konstigt formulerat "Nej"
    aa^^

    för kort meddelande därför skriver jag <---detta

  23. #203
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    HTC Desire <3

  24. #204
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    HTC Desire <3
    +1 Älskar min

  25. #205
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Så, nu har jag beställt en Htc Wildfire. Tror att den blir bra, hoppas att jag blir nöjd!

    Ingen mer som har en sådan?

    Har ju faktis 14dagars ångerrätt ifall det skulle vara så
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  26. #206
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Så, nu har jag beställt en Htc Wildfire. Tror att den blir bra, hoppas att jag blir nöjd!
    i princip samma Tel som Desire i menyer osv, bara att desire har 1ghz Snapdragon processor osv

  27. #207
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    i princip samma Tel som Desire i menyer osv, bara att desire har 1ghz Snapdragon processor osv
    Okej, hört att man inte kan ladda ner alla apps pga ipplösninge. För priset så tror jag att den är väldigt bra !
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  28. #208

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm, Danderyd
    Inlägg
    338
    Har tänkt skaffa mig en lite fräshare mobil, inget dyrt då jag ofta brukar ta ett dopp tillsammans med mina mobiler XD Har under det senaste året inte lyckats få ner min nuvarande mobil i vattnet så hade tänkt uppgradera mig lite, dock inget jättekliv.

    Är ute efter en liten och smidig telefon, ska finnas bra musikspelare osv. Funderade först på T700 men har ångrat mig och är nu inne på LG GD510, http://www.katshing.se/mobiler/lg/lg_gd510-11284_21296

    Någon som har några andra idéer på mobil? runt 10mm tjock max, alltså en lite mindre, under 2000spänn o inget fult skräp =)

  29. #209
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Okej, hört att man inte kan ladda ner alla apps pga ipplösninge. För priset så tror jag att den är väldigt bra !
    Ja det verkar vara en prisvärd lur. När kommer den? Imorgon?

  30. #210
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Ja det verkar vara en prisvärd lur. När kommer den? Imorgon?

    Aa, vet inte. Skall kolla med morsan om hon fått något mail!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in