Sidan 24 av 56 Första ... 14222324252634 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #691
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Vet inte om jag får en ny. Men min far pratade med dom han köpte den från och sa att jag bara behövde komma in så fixar dom skiten. Annars är telefonen bra
    Ah okej, hoppas det ordnar sig.

  2. #692
    Citat Ursprungligen postat av GasGas_93 Visa inlägg
    Om batteriet har blivit helt urladdat kan du behöva ladda den en stund förrän du försöker sätta på den.
    Jo det är jag med på, har laddat den i en natt utan resultat... Men undrade mest om batterierna kan bli så dåliga plötsligt att mobilen inte ens startar

  3. #693
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Var har du beställt?
    halebop

  4. #694
    Htc gratia verkar ju perfekt, MEn hur fan kan den äkliga gröna färgen kosta 3,5 och den svarta 4 ? -.- Ville ha en htc wildfire med gillar ingen av färgerna, och svart säljs ju inte i sverige så blir lagom kåt nu när man hittar en phone som faller än i smak ocv, så kostar 500 lax mer för en färg ? eller bara jag soom har fel ? o.O

  5. #695
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av korren Visa inlägg
    Htc gratia verkar ju perfekt, MEn hur fan kan den äkliga gröna färgen kosta 3,5 och den svarta 4 ? -.- Ville ha en htc wildfire med gillar ingen av färgerna, och svart säljs ju inte i sverige så blir lagom kåt nu när man hittar en phone som faller än i smak ocv, så kostar 500 lax mer för en färg ? eller bara jag soom har fel ? o.O
    mörkgröna såg bättre ut :o
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  6. #696
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    mörkgröna såg bättre ut :o
    Håller med

  7. #697
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Håller med
    Du vet inte vad leveranstiden är eller?

  8. #698

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Kanske en jävligt dum fråga , men letar efter en specifik htc mobil

    Kostade runt 4000 Förra året
    HTC
    Android

    kanske ska köpa en begagnad då jag vet en som har men vet inte vad den heter och pratar inte så ofta med honom.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  9. #699
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Kanske en jävligt dum fråga , men letar efter en specifik htc mobil

    Kostade runt 4000 Förra året
    HTC
    Android


    kanske ska köpa en begagnad då jag vet en som har men vet inte vad den heter och pratar inte så ofta med honom.
    HTC desire? eller HTC legend? har en HTC desire å mobilen är helt underbar! även fast jag haft lite små problem med den så är den underbar! felen jag hade gick ju på garantin endå
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  10. #700

  11. #701

  12. #702

  13. #703
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Berätta mer, hur går jag tillväga?
    Inställningar-Om Telefonen-Sök Uppdatering.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  14. #704

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    En fråga om spotify/premium/offline mode:

    För att en lista ska kunna spelas upp i mobilen, måste man synca låtarna i mobilen eller räcker det med att göra det på datorn?
    Man måste "ladda" listan offline med internetanslutning för att kunna lyssna på dom.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  15. #705
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Desire är helt underbar ja. Men HTC Desire HD. Omg på den skärmen. Så underbar.
    bra skärpa eller vad menar du? har velat peta lite på den mobilen ett tag men känner ingen som har den
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  16. #706

  17. #707

  18. #708
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    om du har spotify premium kan du lyssna genom internet streaming, Annars om du är offline mode så måste du ha syncat låtarna
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  19. #709
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Berätta mer, hur går jag tillväga?

    Du går in på inställningar --> om telefonen --> uppdateringar av system...


  20. #710

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Ja de fattar jag väl, men måste man göra det i mobilen eller räcker det med att göra de på datorn och det funkar att lyssna på de i mobilen?
    Självklart på mobilen.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  21. #711
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Jadå, men framförallt att den är stor som fan, helt underbar att surfa på!
    jasså e den mycke större än desirens?
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  22. #712
    Citat Ursprungligen postat av hablam Visa inlägg
    jasså e den mycke större än desirens?
    0,5-0,6'' tum tror jag, låter lite men är rätt mycket

  23. #713
    pones avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Blekinge
    Inlägg
    101
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    En fråga om spotify/premium/offline mode:

    För att en lista ska kunna spelas upp i mobilen, måste man synca låtarna i mobilen eller räcker det med att göra det på datorn?
    Du måste synca på varje enhet du vill använda offline-mode på. Den laddar ju lixom ner låtarna så att de tar plats och behöver ingen anslutning för att kunna användas. Men du kan ju bara komma åt dom via spotify. Det jag vill säga är att låtarna laddas ner till enheten du vill använda dom på istället för att "streamas" över nätet.

  24. #714

  25. #715
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Stor skillnad irl! Känns som en surfplatta. Haha, galet nice!
    Skärmen verkar dock underbar, ingen överdrivet stor skillnad jämtemot vanliga Desire men bättre visst tusan är den det.
    Förväntar mig en Desire lagomt till Julafton, är det någon som har några tips på appar och liknande? Tänkte nog roota telefonen också, har ju kommit ut något som ska vara relativt lätt, bara ett knapptryck om jag förstått det hela rätt på Youtube, till Froyo.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  26. #716

  27. #717
    Går det köpa kontantkort till Iphone 4?

  28. #718

  29. #719
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Går det köpa kontantkort till Iphone 4?
    Så klart ja.

  30. #720
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Förstår er som menade att htc wildfire är seg.. Min har blivit riktigt seg, iallafall var de gäller när man skriver sms/ tar emot dom.. Händer ofta att de laggar till rejält när man skriver och allt kommer sedan på 1 gång, likaså när man skickar och får ett sms tar de säkert 3 sekunder innan smset visas.. Såhär var den dock inte i början, och jag har max 200 sms.. Har inte testat att radera dom men man tycker ju att den ska klara mer
    Har du många Appar installerade? om du har det så kan du prova gå in på INSTÄLLNINGAR - PROGRAM - HANTERA PROGRAM, och kolla om du kan lägga in apparna på SDkortet

    Annars så lär dom ju fixa lagget i nästa uppdatering

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in