Sidan 67 av 153 Första ... 1757656667686977117 ... Sista
  1. #1981
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Tobbe94: varken pikén eller något par av skorna var fina.

  2. #1982
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Skorna såg jag ut som en påse bajs, förstår inte heller varför du är så insnöad på just Morris..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #1983
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    Tobbe94: varken pikén eller något par av skorna var fina.
    Tycker iaf att lacosten var snygga.
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Skorna såg jag ut som en påse bajs, förstår inte heller varför du är så insnöad på just Morris..
    Gillar märket och dess design mer än tex fred perry och ralph lauren.

  4. #1984
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    Letar en vår/sommar jacka, funderar på denna http://www.hackett.com/index.cfm?pag...D&refpage=1059

    Tycker att utbudet är rätt trist, gant kör bara på windbreakers och RL's sortiment är inte speciellt tilltalande. Var bör jag kika? Kan den linkade jackan vara något? Den kostar runt 4,5 på NK så känns lite ovärt kontra vad man får för pengarna.
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  5. #1985
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tack farfar din åsikt är den sista jag vill ha ....
    Alltså.. om du frågar vad folk tycker om dina kläder kan du ju förfan inte säga att du inte vill ha hans åsikt bara för att han inte tyckte den var snygg.
    Lägg ner för fan och lär dig kunna ta kritik, alla har olika klädsmak, visst! Men bete dig för fan inte jävligt mot honom när du precis innan frågat om hans åsikt.

  6. #1986
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tjena! Vad tycker ni om den här pikén? Är den för mycket eller vad tror ni om den?
    [IMG]http://img534.imageshack.us/img534/4677/10075711r1.jpg[/IG]

    Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/RL]
    Är även ute efter nya skor (vardagsskor) vilken av de här tycker ni ser bäst ut?

    [IMG]http://img845.imageshack.us/img845/6582/119157001.jpg[/MG]

    Uploaded with ImageShack.us
    [IMG]http://img20.imageshack.us/img20/2961/121219001.jpg[/IG]

    Uploaded with ImageShack.us
    [IMG]http://img822.imageshack.us/img822/5676/400400v.jpg[IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
    [IG]http://img94.imageshack.us/img94/5945/400400c.jpg[/IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
    Pikén var alldeles för mycket. Du verkar förövrigt överdrivet kåt på just Morris.

    Skorna var nog fan de fulaste jag har varit med om, hur kan du ens överväga de från Lacoste? Värsta p12/fjortis/******-skorna du kan hitta.

    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Letar en vår/sommar jacka, funderar på denna http://www.hackett.com/index.cfm?pag...D&refpage=1059

    Tycker att utbudet är rätt trist, gant kör bara på windbreakers och RL's sortiment är inte speciellt tilltalande. Var bör jag kika? Kan den linkade jackan vara något? Den kostar runt 4,5 på NK så känns lite ovärt kontra vad man får för pengarna.
    Tyckte den jackan var riktigt schysst!
    F.d summertime

  7. #1987
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Alltså.. om du frågar vad folk tycker om dina kläder kan du ju förfan inte säga att du inte vill ha hans åsikt bara för att han inte tyckte den var snygg.
    Lägg ner för fan och lär dig kunna ta kritik, alla har olika klädsmak, visst! Men bete dig för fan inte jävligt mot honom när du precis innan frågat om hans åsikt.
    Kritik? "Allt såg ut som skit. Tack för mig."

    Antagligen vill man ha respons av någon som har liknande klädstil? ex som dom säger är uppe att den var lite för mycket, med text osv istället för p12a sig med "allt såg ut som skit". bli ju jävligt roligt om alla ska skriva vad dom tycker om allas kläder!

  8. #1988
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Kritik? "Allt såg ut som skit. Tack för mig."

    Antagligen vill man ha respons av någon som har liknande klädstil? ex som dom säger är uppe att den var lite för mycket, med text osv istället för p12a sig med "allt såg ut som skit". bli ju jävligt roligt om alla ska skriva vad dom tycker om allas kläder!
    Kritik kanske var fel ord.. ja självklart var det kanske en onödig kommentar av quuz också, men att han lägger ut en bild på en tröja och sen säger att han inte vill ha hans åsikt är för mig en gåta.

  9. #1989
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Alltså.. om du frågar vad folk tycker om dina kläder kan du ju förfan inte säga att du inte vill ha hans åsikt bara för att han inte tyckte den var snygg.
    Lägg ner för fan och lär dig kunna ta kritik, alla har olika klädsmak, visst! Men bete dig för fan inte jävligt mot honom när du precis innan frågat om hans åsikt.
    Jag vill ha respons av någon som har en liknande klädstil, inte någon av quuz då hans still inte är lik min. Och du kan ta och lägga ner och bara vara tyst då hela ditt inlägg är lika vettigt som kommentaren jag fick av quuz. Sen så frågade jag inte just han om vad han tyckte men det är väll inget som du skulle fatta tuffing...



    Uploaded with ImageShack.usKöpte ett par mörkblåa chino shorts idag. Tror ni de kommer att passa bra ihop med t-shirten?

  10. #1990
    På med det och prova.

    Och för övrigt förstår jag inte idéen med att bara vilja ha kritik från de som har liknande stil, då försvinner ju hela syftet med att fråga liknande saker.

  11. #1991
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    På med det och prova.

    Och för övrigt förstår jag inte idéen med att bara vilja ha kritik från de som har liknande stil, då försvinner ju hela syftet med att fråga liknande saker.
    Okej det lätt fel men jag vill i huvudsak ha respons ifrån dem med liknande still. Sen om nån med en annan stil vill kommentera så är det givetvis också rätt men isf kan man väll välja rätt sätt att uttrycka sig på?

  12. #1992
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jag vill ha respons av någon som har en liknande klädstil, inte någon av quuz då hans still inte är lik min. Och du kan ta och lägga ner och bara vara tyst då hela ditt inlägg är lika vettigt som kommentaren jag fick av quuz. Sen så frågade jag inte just han om vad han tyckte men det är väll inget som du skulle fatta tuffing...
    Jag menade inte alls att leka tuff. Utan din kommentar innehöll ingenting om att det var för att han inte hade samma klädstil som dig, utan du lät bara jävligt grinig över att han tyckte kläderna du visade var fula.
    Då missuppfattade jag dig endast för att du bara skrev "Din åsikt är den sista jag vill ha." tyckte det var onödigt sagt och därför sa jag emot. Ingenting för att leka tuff..
    Men ja, quuz kommentar var också onödig.

  13. #1993
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    någon som vet var man kan hitta denna?

  14. #1994
    Eftersom man här, enligt TS, diskuterar allt inom stil, mode och kläder antar jag att min fråga faller under just stil, så jag provar här.

    Har i flera år innan nu haft kort hår, kört snagg i 2 år+, meen nu har jag låtit håret växa, inte klippt mig på ett år (true story, hehehehe) och undrar då följande.

    Produkter för långt hår, tips på sånt?

    För utan nånting i det ser det bara.. fluffigt och konstigt ut, men blött är det ganska nice, så.. aa ni fattar nog vad jag menar. Vill ju att det skall lägga sig lite bättre osv. Så ni med schtekfrills, vad har ni i håret?

    PS. Kör med keps nu, för er som undrar! ^^
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  15. #1995

  16. #1996
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Eftersom man här, enligt TS, diskuterar allt inom stil, mode och kläder antar jag att min fråga faller under just stil, så jag provar här.

    Har i flera år innan nu haft kort hår, kört snagg i 2 år+, meen nu har jag låtit håret växa, inte klippt mig på ett år (true story, hehehehe) och undrar då följande.

    Produkter för långt hår, tips på sånt?

    För utan nånting i det ser det bara.. fluffigt och konstigt ut, men blött är det ganska nice, så.. aa ni fattar nog vad jag menar. Vill ju att det skall lägga sig lite bättre osv. Så ni med schtekfrills, vad har ni i håret?

    PS. Kör med keps nu, för er som undrar! ^^
    Snaggade mig för ett tag sen så har inte alls långt hår men när jag har det brukar jag köra på Urban. Gul/grön tub jävlet bra wax enligt mig riktigt lätt och tvätta ur med vatten ibland brukar jag ta i difi blå med, och slälvklart volym spray.

  17. #1997
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Eftersom man här, enligt TS, diskuterar allt inom stil, mode och kläder antar jag att min fråga faller under just stil, så jag provar här.

    Har i flera år innan nu haft kort hår, kört snagg i 2 år+, meen nu har jag låtit håret växa, inte klippt mig på ett år (true story, hehehehe) och undrar då följande.

    Produkter för långt hår, tips på sånt?

    För utan nånting i det ser det bara.. fluffigt och konstigt ut, men blött är det ganska nice, så.. aa ni fattar nog vad jag menar. Vill ju att det skall lägga sig lite bättre osv. Så ni med schtekfrills, vad har ni i håret?

    PS. Kör med keps nu, för er som undrar! ^^
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...=H%C5RTR%C5DEN

    Finns en hårtråd, testa där istället.

  18. #1998
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...=H%C5RTR%C5DEN

    Finns en hårtråd, testa där istället.
    där är man antingen tjej eller äcklig ovårdad hårdrockare om man har långt hår...

  19. #1999
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    där är man antingen tjej eller äcklig ovårdad hårdrockare om man har långt hår...
    Haha äsch, då får vi väl hoppas på att PojkenMedKepsen inte har långt hår..

  20. #2000
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Haha äsch, då får vi väl hoppas på att PojkenMedKepsen inte har långt hår..
    näe på ett år hinner det ju inte växa så mycket

  21. #2001
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    näe på ett år hinner det ju inte växa så mycket
    Nej men självklart behöver man inte vara tjej eller ovårdad hårdrockar bara för att man har långt hår, jag även att det kan passa på vissa.
    Jaja, nog med ot.

  22. #2002
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Nej men självklart behöver man inte vara tjej eller ovårdad hårdrockar bara för att man har långt hår, jag även att det kan passa på vissa.
    Jaja, nog med ot.
    nej jag menar inte att DU säger det, men i den tråden är det spretiga fjortisfrillor som gäller och långhåriga kan inte räkna med sympati

  23. #2003
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    nej jag menar inte att DU säger det, men i den tråden är det spretiga fjortisfrillor som gäller och långhåriga kan inte räkna med sympati
    Ja jag förstod det.

  24. #2004
    Hm, vet inte riktigt hur jag skall tolka ovanstående inlägg men skapligt långt är håret, och jag är inte äckligare än någon annan och inte hårdrockare heller för den delen, haha! ^^

    Har en burk difi blå.. kanske skall ge det ett försök..

    Grön är ju tom hårdare! Vill inte ha nån spretig fjårtfrilla, trodde det framgick!

    EDIT: Tror jag måste bege mig till frisören efter 3+ år utan att ha satt foten i en frisörsalong, haha! Hur FAN skall jag gå till väga tro.. vet ju inte ens själv hur jag vill ha det! Tror jag får ge kvinnan fria händer.. och sen ha snagg-apparaten redo hemma ifall! ^^
    Senast redigerat av PojkenMedKepsen den 2011-05-15 klockan 18:18.
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  25. #2005
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Hm, vet inte riktigt hur jag skall tolka ovanstående inlägg men skapligt långt är håret, och jag är inte äckligare än någon annan och inte hårdrockare heller för den delen, haha! ^^
    vad jag ville säga var att enligt forumets vaxfjortisar är man det vare sig man vill eller inte.

  26. #2006
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vad jag ville säga var att enligt forumets vaxfjortisar är man det vare sig man vill eller inte.
    Hoppades på att det var just så du menade! Jo, här duggar de blonderade taggiga frisyrerna tätt..
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  27. #2007
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Hm, vet inte riktigt hur jag skall tolka ovanstående inlägg men skapligt långt är håret, och jag är inte äckligare än någon annan och inte hårdrockare heller för den delen, haha! ^^

    Har en burk difi blå.. kanske skall ge det ett försök..

    Grön är ju tom hårdare! Vill inte ha nån spretig fjårtfrilla, trodde det framgick!

    EDIT: Tror jag måste bege mig till frisören efter 3+ år utan att ha satt foten i en frisörsalong, haha! Hur FAN skall jag gå till väga tro.. vet ju inte ens själv hur jag vill ha det! Tror jag får ge kvinnan fria händer.. och sen ha snagg-apparaten redo hemma ifall! ^^
    Fråga runt bland dina vänner vart de klipper sig, och luska ut vilken frisör i närheten som kan vara bra. En duktig frisör kan klippa snyggt utan att du själv vet vad du vill ha

  28. #2008
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Hoppades på att det var just så du menade! Jo, här duggar de blonderade taggiga frisyrerna tätt..

    http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=266206 there you go my friend
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  29. #2009

  30. #2010
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Letar efter en klocka i studentpresent, den skall vara av modell robust, modern och helt i metall.
    Finns ingen speciell budget, men rimliga priser!
    Ge mig förslag!
    Senast redigerat av Lövbiffen den 2011-05-16 klockan 16:41.
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in