1. #3331
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Då är detta du. Man ser ju inte ens dig. Men av bilden att döma så har du hoddie och konstiga skate-trash-kläder.
    https://www.facebook.com/profile.php?id=678253656
    vrf bryr du ens hur filip klär sig? bara undrar
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  2. #3332
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    vrf bryr du ens hur filip klär sig? bara undrar
    +111111
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  3. #3333
    Eftersom att han säger att han inte klär sig så som jag påstod. Men skit samma, han får klä sig hur som helst. Men kom inte att säg att jag är avundsjuk..
    Spare mee

  4. #3334
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Då är detta du. Man ser ju inte ens dig. Men av bilden att döma så har du hoddie och konstiga skate-trash-kläder.
    https://www.facebook.com/profile.php?id=678253656
    De är däremot jag, var du inte säker på att jag var någon annan?
    Och nej man ser inte ens mig? Länka din profil då? Och hur kan man dömma från denna bild? Kör med meckarkläder haha!
    Nog med OT från mitt håll, men du verkar bara ha dålig kritik till alla som länkar kläder osv här. Fram med något du har på dig då!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  5. #3335
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Eftersom att han säger att han inte klär sig så som jag påstod. Men skit samma, han får klä sig hur som helst. Men kom inte att säg att jag är avundsjuk..
    mycket smartare att citera mig så jag förstår att du menar mig
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  6. #3336
    Gillar inte att citera.
    Spare mee

  7. #3337
    Lyckades äntligen hitta en Piké som jag gillar som även fanns i min storlek! Den var inte heller allt för dyr, imo.

    Har tyvärr ingen egen bild, men detta får väl duga.

    http://shop.peakperformance.com/se/i.../?partner=5302
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  8. #3338
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Eftersom att han säger att han inte klär sig så som jag påstod. Men skit samma, han får klä sig hur som helst. Men kom inte att säg att jag är avundsjuk..
    Du beter dig på ett sätt som skriker avundsjuka och ett starkt bekräftelsebehov när du ändrar åsikt och går till så långt att du försöker hitta bilder på andra för att ''äga'' dom.

    Har man ett intresse för kläder köper man ofta lite dyrare märken vad fan är problemet? Har man råd får man mer än gärna visa det, men det beror väll lite på vart man bor i landet. Här där jag bor är märkes kläder inget man mer än noterar eftersom det är såpass vanligt och utbrett. Om man inte börjar snacka riktigt exklusiva märken men dessa tror jag inte någon här på mnf bär.
    En svensk tiger!

  9. #3339
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Lyckades äntligen hitta en Piké som jag gillar som även fanns i min storlek! Den var inte heller allt för dyr, imo.

    Har tyvärr ingen egen bild, men detta får väl duga.

    http://shop.peakperformance.com/se/i.../?partner=5302
    Har en likadan fast en vit

  10. #3340
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    Beställde nyss dessa, vad tycker ni?

    Ni får gärna dela med er vad ni tycker!

    Chinos


    Tröjan
    kan varit bland det värsta jag sett!

    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Schysta skor! Sen så skulle jag inte rekomendera att använda skokräm på portföljen då lädret lätt kan bli flammigt och få fula fläckar. Vill du istället göra lädret snäppet mörkare så kan du använda finare balsam som är avsett för just portföljer och finare läder, från tex ettinger

    http://www.ettinger.co.uk/shop-onlin...products_id/82
    Tack! Ok, Tror du de säljer sådant hos skomakare t. ex eller vet du någon butik i stockholm som säljer det? Eller vet du om skomakaren som du tipsa mig om i skövde en annan gång säljer det? Ska nämligen hem i helgen och ska ändå in på hennings mm och kolla in rean.

  11. #3341
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Har en likadan fast en vit
    Ja okej, trevlans. Inte ägt en Piké på två år så tyckte det var dags alltså.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  12. #3342
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Lyckades äntligen hitta en Piké som jag gillar som även fanns i min storlek! Den var inte heller allt för dyr, imo.

    Har tyvärr ingen egen bild, men detta får väl duga.

    http://shop.peakperformance.com/se/i.../?partner=5302
    Snygg. Tror dock rött hade gjort sig bättre med svart emblem.




    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Du beter dig på ett sätt som skriker avundsjuka och ett starkt bekräftelsebehov när du ändrar åsikt och går till så långt att du försöker hitta bilder på andra för att ''äga'' dom.

    Har man ett intresse för kläder köper man ofta lite dyrare märken vad fan är problemet? Har man råd får man mer än gärna visa det, men det beror väll lite på vart man bor i landet. Här där jag bor är märkes kläder inget man mer än noterar eftersom det är såpass vanligt och utbrett. Om man inte börjar snacka riktigt exklusiva märken men dessa tror jag inte någon här på mnf bär.
    Som sagt. Är inte speciellt avundsjuk. Läste du med röven? Tycker jag skrev ganska tydligt att jag hade tagit imo dem, däremot inte köpt dem själv!

    Ooh, Hello Captain Obvious. Vad som är dyrt och inte är en definitionsfråga. Jag sa inte att man INTE fick visa det, men att flasha med pengar är töntigt. Hur vida du klär dig har jag ingen aning om. Men bilden att döma från nyårsafton säger att du inte är speciellt klädintresserad...
    Spare mee

  13. #3343
    Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    kan varit bland det värsta jag sett!



    Tack! Ok, Tror du de säljer sådant hos skomakare t. ex eller vet du någon butik i stockholm som säljer det? Eller vet du om skomakaren som du tipsa mig om i skövde en annan gång säljer det? Ska nämligen hem i helgen och ska ändå in på hennings mm och kolla in rean.
    jo jag vet, dem ser skitfula ut på bild, men jag lovar, dem är mkt snyggare irl + jag har lite speciell klädstil! men jag tänker också på vad jag har på mig till Tex chinosarna!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  14. #3344
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Snygg. Tror dock rött hade gjort sig bättre med svart emblem.






    Som sagt. Är inte speciellt avundsjuk. Läste du med röven? Tycker jag skrev ganska tydligt att jag hade tagit imo dem, däremot inte köpt dem själv!

    Ooh, Hello Captain Obvious. Vad som är dyrt och inte är en definitionsfråga. Jag sa inte att man INTE fick visa det, men att flasha med pengar är töntigt. Hur vida du klär dig har jag ingen aning om. Men bilden att döma från nyårsafton säger att du inte är speciellt klädintresserad...
    Pissig attityd du har, lämna denna forumsdel, ingen vill nog ha dig här ändå
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  15. #3345
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Pissig attityd du har, lämna denna forumsdel, ingen vill nog ha dig här ändå
    Dear god.
    Hur klarar du dig utanför rummet och dataskärmen?

    Jag har inte pissig attityd. Jag är bara ärlig. Ta till dig det. Så löser sig det säkert för dig också!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Spare mee

  16. #3346
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Pissig attityd du har, lämna denna forumsdel, ingen vill nog ha dig här ändå
    Bra sagt där !
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  17. #3347
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Dear god.
    Hur klarar du dig utanför rummet och dataskärmen?

    Jag har inte pissig attityd. Jag är bara ärlig. Ta till dig det. Så löser sig det säkert för dig också!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Klarar mig mycket bra faktiskt, håller ungefär samma attityd och beteende på forumet som IRL, men du verkar otroligt kaxig bakom skärmen, nå? Skaka fram din FBprofil då din stalker..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  18. #3348
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Snygg. Tror dock rött hade gjort sig bättre med svart emblem.






    Som sagt. Är inte speciellt avundsjuk. Läste du med röven? Tycker jag skrev ganska tydligt att jag hade tagit imo dem, däremot inte köpt dem själv!

    Ooh, Hello Captain Obvious. Vad som är dyrt och inte är en definitionsfråga. Jag sa inte att man INTE fick visa det, men att flasha med pengar är töntigt. Hur vida du klär dig har jag ingen aning om. Men bilden att döma från nyårsafton säger att du inte är speciellt klädintresserad...
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Klarar mig mycket bra faktiskt, håller ungefär samma attityd och beteende på forumet som IRL, men du verkar otroligt kaxig bakom skärmen, nå? Skaka fram din FBprofil då din stalker..

    Bråka inte i onödan, lite trevligare attityd skulle vara fint att se!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  19. #3349
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Klarar mig mycket bra faktiskt, håller ungefär samma attityd och beteende på forumet som IRL, men du verkar otroligt kaxig bakom skärmen, nå? Skaka fram din FBprofil då din stalker..
    Nja, har nog en ganska taskig attityd vanligtvis. Man ska säga vad man tycker.

    Varför? Vill inte ha någon efterhängsel som runkar till mina bilder.
    Stalker? Inte direkt svårt att hitta din profil..
    Spare mee

  20. #3350
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Nja, har nog en ganska taskig attityd vanligtvis. Man ska säga vad man tycker.

    Varför? Vill inte ha någon efterhängsel som runkar till mina bilder.
    Stalker? Inte direkt svårt att hitta din profil..
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1162523409
    Har hemliga kontakter som lyckades stalka upp dig ändå. Du kallade mig trash-skate? Du som åker longboard?

    NOG ME OT NU, annars blir holmis arg
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #3351
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1162523409
    Har hemliga kontakter som lyckades stalka upp dig ändå. Du kallade mig trash-skate? Du som åker longboard?

    NOG ME OT NU, annars blir holmis arg
    Haha, det är inte ens jag.

  22. #3352

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Haha, det är inte ens jag.
    Moget o ändra från pelle s i stenungsund till Carl i vallentuna för du blev outad
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  23. #3353
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Moget o ändra från pelle s i stenungsund till Carl i vallentuna för du blev outad
    Ska jag vara ärlig? Jag lånar en kompis acc.

    Sebbe, är du efterhängsen?
    Spare mee

  24. #3354
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Ska jag vara ärlig? Jag lånar en kompis acc.

    Sebbe, är du efterhängsen?
    * §11 Användare
    Varje användare får maximalt registrera ett konto. Kontot är personligt och får inte överlåtas eller lånas ut, varken permanent eller tillfälligt. Det är inte under några som helst omständigheter tillåtet att registrera om sig ifall man blivit avstängd. Det är inte heller tillåtet att använda andra användares befintliga konton ifall man blivit avstängd. Lånar man ut sitt konto till en avstängd användare kan även det utlånade kontot stängas av permanent.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  25. #3355
    Skönt att ni bannade mongot, han verkade ju inte ha alla hästar i stallet
    En svensk tiger!

  26. #3356

  27. #3357
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    När man skrivit 2 sidor med rent skitsnack om kläder, bekräftelsebehov och privatekonomi på ett mopedforum förtjänar man inte mer än att bli bannad. Alla har olika smak och tycker alla själva ska få välja vad dom ska gå i för kläder, självklart behöver alla inte tycka det är snyggt men man behöver inte tjafsa så förbannat om det.
    +1!

    Visste aldrig vad han egentligen var ute efter, han tyckte ena stunden att de va okej att gå runt me kläder för massor av pengar för att visa att man har råd, men sen så tyckte han de va löjligt o skylta med pengar?
    Nog om det! Tyckte iallafall kläderna du köpt var snygga, gillar själv sådana kläder. Dock har jag ganska svårt själv att köpa så dyra kläder
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  28. #3358
    haha, vilken pajas, först förklarar han att han inte har dålig attityd och i nästa inlägg erkänner han att han har det.. pfft, bra att han blev bannad Nuff' OT.

    Beställde denna tröjan igår

  29. #3359
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av miniaktiv Visa inlägg
    haha, vilken pajas, först förklarar han att han inte har dålig attityd och i nästa inlägg erkänner han att han har det.. pfft, bra att han blev bannad Nuff' OT.

    Beställde denna tröjan igår
    Har ett par sånna själv, riktigt snygga om man är lite bitig hehe

  30. #3360
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    http://www.stayhard.se/Product.aspx?...te1Value=11172 Rekommenderar starkt denna t-shirten! Har i varje färg och är grymt snygga och billiga!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in