1. #1

    Fick en baotian

    Fick min pappas baotian idag, Pga att han köpte mc. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den, Det är en - Baotian Classic(bt49qt-9) Någon som har tips på vad jag ska göra med den ?

  2. #2
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Förutom att skrota den så kan du höja den, ta bort bögläppen, ta bort dekalerna och strypa av den. De är onödigt att lägga pengar på en baotian men gör de jag sagt så kommer den bli lite snyggare iaf
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  3. #3

  4. #4
    kör sönder den

  5. #5

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Du kan sälja den o kanske spara ihop till en bättre moppe?

  6. #6
    sälj den till nån pappskalle och köp en moppe med minarelli eller piaggio motorn
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  7. #7
    Gör sprint av den xd
    Why go to slow when you can ride 2fast?

  8. #8

  9. #9
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Kanske lite respektlöst att köra sönder den om han fått den av sin far?
    Men gör som du vill, styla den lite eller kör med den som den är, om du inte vill sälja den.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  10. #10
    äh, baotianen som jag har kört sönder var egentligen morsans som hon skulle ha till jobbet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in