1. #1

    Hjälp med höjning!

    Hejsan!

    Jag har en Darkside som jag skulle vilja få lite högre, men vet inte alls om denna passar, det är den enda som finns på twostroke hemsida (som jag har hittat).

    Denna är det : http://twostroke.se/product.asp?product=7427

    Där har ni även moppen : http://imageshack.us/photo/my-images/838/moppe.jpg/

    // DavvE

  2. #2
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    klickar du in dig på ditt märke och modell så är det ganska självklart att den passar. kör hårt!
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  3. #3
    kanske inte finns till jettforsen men köp en dom passar i 99% av fallen =) kolla bara motten på fjäderv och fästet sen måtten på höjningen =)

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg
    klickar du in dig på ditt märke och modell så är det ganska självklart att den passar. kör hårt!
    inte alltid det är så, det finns många universalgrejer som kan behöva lite modifiering.

    Borde inte den där höjningen vrida sig om man kör på ett gupp eller något?

  5. #5
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    inte alltid det är så, det finns många universalgrejer som kan behöva lite modifiering.

    Borde inte den där höjningen vrida sig om man kör på ett gupp eller något?
    nej den är vinklad 90grader för att den inte ska sjunka ihop, men aluminium så det håller ju inte för vad som helst ändå..
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg
    nej den är vinklad 90grader för att den inte ska sjunka ihop, men aluminium så det håller ju inte för vad som helst ändå..
    fattar inte riktigt :S även om man vrider den så blir det ju så att det trycker neråt-bakåt, då borde ju skiten röra på sig.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in