Sidan 4 av 6 Första ... 23456 Sista
  1. #91
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    Han kanske trollade dig? det kanske sitter värre grejer på den?
    Var med en gång när han hade delat på motorn , fina 50cc cyllen och orginal tändning
    Orginal membran tom
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  2. #92
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Var med en gång när han hade delat på motorn , fina 50cc cyllen och orginal tändning
    Orginal membran tom
    så den skulle gå fortare än min drac gjorde med min manston och italkit och allt? gjorde 108 på gpsen med 12/53 drevning
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #93

  4. #94
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    en polare bytade bakaxelolja på sin morsas v40...
    HAHA bäst!!! XD
    fråga du inte han hur han kunde byta bakaxel olja på en framhjulsdriven bil? XD

  5. #95
    De här är lätt bästa tråden på hela moppenet hahaha!

  6. #96
    en i 9an sa att han kunde få sin yamaha dt50x 07a kunde gå i 110-120 med endast trimrör ifall den var rätt inställd..
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  7. #97

  8. #98

  9. #99
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Var på en fest i går kväll/ i natt, och då var de en kille som sa att hans Aprilla sr50 ditech gör 155km/t med sport 70cc cylider
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  10. #100
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Var på en fest i går kväll/ i natt, och då var de en kille som sa att hans Aprilla sr50 ditech gör 155km/t med sport 70cc cylider
    Haha, gosh.. hoppas du gav han en torsk i nyllet

  11. #101
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Var på en fest i går kväll/ i natt, och då var de en kille som sa att hans Aprilla sr50 ditech gör 155km/t med sport 70cc cylider
    lär ju varit djävulskt full...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  12. #102
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Haha, gosh.. hoppas du gav han en torsk i nyllet
    Njae försökte bara håll mig för skratt. Var ju helt borta och orkade inte diskutera de med honom så sket i de

    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    lär ju varit djävulskt full...

    Ne hahaa, han hade tagit 1 shot xD
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  13. #103
    Påtal om fest så träffade jag en snubbe som tyckte han var sjukt cool som tagit bort originalavgasröret och testat att köra... "Det låter as mycket och den går fett mycket snabbare!!!!"
    Don't wanna live on this planet anymore

  14. #104
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    En klasspolare säger att det e helt omöjligt att sätta turbo på en AM6a för att hela blocket/Cyllen skulle spricka av det höga trycket, visar han den videon som låg på TSR's startsida ett tag på en turbokittad AM6a och att den hade 19 hk på 50 cc osvosv, allt han svarar är "det där bevisar inte att det funkar, det e ju bara en motor som står där och e igång" Jag svarar "Men din dåre du hör på den att den e allt annat än orginal och det står ju här att den har 19 hk!"
    då svarar dåren " Jadu M*x man kan skriva ut en hel del idiot saker på internet!"
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  15. #105
    Citat Ursprungligen postat av Nitro Visa inlägg
    Skulle köpa mig en aerox en gång på blocket,

    Säljaren. Den är utrustad med massor av trim som jag ej vet vad det är.
    Jag. Okej men har du kört den och testat den någon gång?
    Säljaren.Aa eller min son har gjort och han kunde inte köra den eftersom det reste som den gjorde.
    jag.Okej får man testa den ?
    Säljaren.självklart bara jag får hålla i pengarna så får du ta dig en runda.
    Tillslut så satte jag mig på roxxen och började gasa iväg den reagera fan knappt ca 70 kom jag upp i. så jag frågade han varför den gick så dåligt för han sa ju att den gick hur fort som helst och att den reste sig från marken direkt. Han svar var "FAN JAG GLÖMDE SLÄNGA PÅ BENSINKRANEN KANSKE ELLER SÅ HAR TURBON PAJAT" hahah fyfan att man inte dog den dagen.
    så jag sket i att köpa den så ringer fanskapet mig dagen efter och frågar om jag ville ha den jag bara nej inte för det priset som han begärde(han skulle ha 9000kr). då ringer han kl 22 tiden samma dag och frågar om vad jag tyckte den var värd? jag svarade helt oseriöst max 3 tusen, idioten säger aa visst kommer du och hämtar den? KLART SOM FAN ATT JAG GJORDE OCKSÅ!!! jag sprang till fanskapet nästan som borde ca 5 km från mig.

    Kan säga att den var nog en av dom fräschaste aeroxar jag har sett för att vara en 03a
    Kan tillägga att det inte var någon strypning eller liknade på den och den hade sånt sketet effektrör som ser ut som orginal. såldes 2 månader senare för 13.500kr snacka om blåst gubbe
    forza mma crew

  16. #106
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Nitro Visa inlägg
    Skulle köpa mig en aerox en gång på blocket,

    Säljaren. Den är utrustad med massor av trim som jag ej vet vad det är.
    Jag. Okej men har du kört den och testat den någon gång?
    Säljaren.Aa eller min son har gjort och han kunde inte köra den eftersom det reste som den gjorde.
    jag.Okej får man testa den ?
    Säljaren.självklart bara jag får hålla i pengarna så får du ta dig en runda.
    Tillslut så satte jag mig på roxxen och började gasa iväg den reagera fan knappt ca 70 kom jag upp i. så jag frågade han varför den gick så dåligt för han sa ju att den gick hur fort som helst och att den reste sig från marken direkt. Han svar var "FAN JAG GLÖMDE SLÄNGA PÅ BENSINKRANEN KANSKE ELLER SÅ HAR TURBON PAJAT" hahah fyfan att man inte dog den dagen.
    så jag sket i att köpa den så ringer fanskapet mig dagen efter och frågar om jag ville ha den jag bara nej inte för det priset som han begärde(han skulle ha 9000kr). då ringer han kl 22 tiden samma dag och frågar om vad jag tyckte den var värd? jag svarade helt oseriöst max 3 tusen, idioten säger aa visst kommer du och hämtar den? KLART SOM FAN ATT JAG GJORDE OCKSÅ!!! jag sprang till fanskapet nästan som borde ca 5 km från mig.

    Kan säga att den var nog en av dom fräschaste aeroxar jag har sett för att vara en 03a
    Men var det inte kompressorn som hade lagt av då?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  17. #107
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Men var det inte kompressorn som hade lagt av då?
    Hehe Jag kan lova dig när jag ser den gubben i området så skrattar jag bara för jag berättade till honom att jag hade sålt den för 10000kr mer än vad jag köpte den för av honom. han är bra arg på mig fortfarande och han säger att jag har lurat han på en förmögenhet som han son skulle ha för att ta traktor kort hahah

    kan berätta en till rolig grej JAG har nog dragit den största lögnen av dom alla det var till min farsa.

    jag hade fyllt 15 och fick 5 tusen till en moppe och detta var en för många många årsen haha. Jag letade efter moppe i 4 dagar för 5000kr och fann inget som lockade mig och inget direkt som jag hade råd med så jag började kolla på mc bara för nöjetskull så jag hittade en suzuki gsx 500cc som låg på 3500kr på blocket tro jag. jag tog med min kusin som var 20 år och köpte den. så kom hem med den och farsan såg den och han sa HELVETE vad stor den är, jag svarade aa fan pappa du vet gamla mopeder är stora och groteska. han svarade aa jo det var dom ju förr som jag minns. Det tog la 3 dagar så drog jag förbi farsan med den på vägen vid morsan och 10 minuter senare så ringer farsan och säger Marcus din jävla idiot du har ingen moppe du har motorcykel och du din dåre du körde förbi mig nyss i ca 130 blås! det var bara att säga adjö till motorcykeln och satsa på en moppe xD.... kan tilläga att min morsa och farsa bor 11 mil ifrån varann och av en slump så var farsa ute i vårt område och byggde om lägenheter... hehe back in the dayz!
    Senast redigerat av webbe den 2012-02-26 klockan 22:21.
    forza mma crew

  18. #108
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Nitro Visa inlägg
    Hehe Jag kan lova dig när jag ser den gubben i området så skrattar jag bara för jag berättade till honom att jag hade sålt den för 10000kr mer än vad jag köpte den för av honom. han är bra arg på mig fortfarande och han säger att jag har lurat han på en förmögenhet som han son skulle ha för att ta traktor kort hahah
    Citat Ursprungligen postat av Nitro Visa inlägg
    kan berätta en till rolig grej JAG har nog dragit den största lögnen av dom alla det var till min farsa.

    jag hade fyllt 15 och fick 5 tusen till en moppe och detta var en för många många årsen haha. Jag letade efter moppe i 4 dagar för 5000kr och fann inget som lockade mig och inget direkt som jag hade råd med så jag började kolla på mc bara för nöjetskull så jag hittade en suzuki gsx 500cc som låg på 3500kr på blocket tro jag. jag tog med min kusin som var 20 år och köpte den. så kom hem med den och farsan såg den och han sa HELVETE vad stor den är, jag svarade aa fan pappa du vet gamla mopeder är stora och groteska. han svarade aa jo det var dom ju förr som jag minns. Det tog la 3 dagar så drog jag förbi farsan med den på vägen vid morsan och 10 minuter senare så ringer farsan och säger Marcus din jävla idiot du har ingen moppe du har motorcykel och du din dåre du körde förbi mig nyss i ca 130 blås! det var bara att säga adjö till motorcykeln och satsa på en moppe xD.... kan tilläga att min morsa och farsa bor 11 mil ifrån varann och av en slump så var farsa ute i vårt område och byggde om lägenheter... hehe back in the dayz!
    För det första så dubbelpostade du så jag sammanfogar dina inlägg nu. För det andra låter det smått efterblivet att köpa en 500cc när du är 15 år och ligga i 130 blås i närheten av bostäder.

    //Webbe

  19. #109

  20. #110
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Och så avbryter vi diskussionen där.
    Det var väl inte så värst skoj..

  21. #111
    Haha, pwned.

    En senda som går 120 med rör å lite annan setup.. dryga ner mig direkt på den lilla stackaren ^^

  22. #112

    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    ingelstad (växjö)
    Inlägg
    302
    var på en fest och började snacka med en kille om moppeder... Då kom den värsta mytten jag har hört. Han hade en gamal Drac med airsal 70cc osv. Han sa att han hade bänkat den och fått ut 40hk. Jag skarttade åt han och sa att det är totalt omöjligt att få ut det ur en moppe. Men han var verkligen seriös med det och gav sig inte....

  23. #113
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av martin66 Visa inlägg
    var på en fest och började snacka med en kille om moppeder... Då kom den värsta mytten jag har hört. Han hade en gamal Drac med airsal 70cc osv. Han sa att han hade bänkat den och fått ut 40hk. Jag skarttade åt han och sa att det är totalt omöjligt att få ut det ur en moppe. Men han var verkligen seriös med det och gav sig inte....
    mahahahahahaha 40hk!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  24. #114
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av martin66 Visa inlägg
    var på en fest och började snacka med en kille om moppeder... Då kom den värsta mytten jag har hört. Han hade en gamal Drac med airsal 70cc osv. Han sa att han hade bänkat den och fått ut 40hk. Jag skarttade åt han och sa att det är totalt omöjligt att få ut det ur en moppe. Men han var verkligen seriös med det och gav sig inte....


    Omöjligt är de ju inte, denna har ju 90hk http://www.twostrokerider.se/artiklar/1747 Fast med den cyllen är de ju omöjligt
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  25. #115
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    En i klassen påstod att hans yzf125r(fyrtakt) skulle ha 40 hästar med ostrypt ECU. Självklart brassar 4taktarna om 2taktarna, även dem värsta italienarna
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  26. #116
    En eparaggare i stan sa att han hade bytt till sport termostat i sin 740 så att den blev varm snabbare xD

  27. #117
    Träffade en kille på stranden i somras som påstod att hans Aerox hade Stage 6 R/T 70cc med ett pro replica rör och original förgasare

  28. #118
    Kollade på blocket och så en suzuki k50 som han skrev att den gick i 70km/h och var trimmad :

    Jag: Vad har du för trim på den eftersom den gör 70km/h ?

    Han:
    Hej, det sitter en 60cc cylinder på det är tyvärr allt jag vet, den var trimmad då jag fick den!

    Haha , 70km/h med bara 60cc cylle , hur dum får man vara? På en suzuki k50!!!!?



  29. #119

  30. #120
    falcos avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    toröd, jörlanda
    Inlägg
    31
    en skum mt5-kille sa att han hade sprängt packboxarna på sin mt så att det sprutade eld ur svänghjulet. dream on jesus!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in