Sidan 3 av 6 Första 12345 ... Sista
  1. #61
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    min kompis sa att hans drac gick 120 med avstämt och 20mm.. röret va avstämt för en 5.5hk till mt
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  2. #62

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Polaren sa att hans Senda gick i 80 utan rör och när han satte på ett hebo-rör så gick den 100 och han kunde burna i 6an.. sikken pajjas

    Sen sa vi att han skulle bevisa att han kunde burna i 6an, han kunde inte ens burna 1an på gräs

  3. #63
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    Polaren sa att hans Senda gick i 80 utan rör och när han satte på ett hebo-rör så gick den 100 och han kunde burna i 6an.. sikken pajjas

    Sen sa vi att han skulle bevisa att han kunde burna i 6an, han kunde inte ens burna 1an på gräs
    Antar att det är Danne vi snackar om? Drog han med Ciaoen iaf...nuff said
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  4. #64

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Antar att det är Danne vi snackar om? Drog han med Ciaoen iaf...nuff said
    Haha hur visste du?

  5. #65
    ett par polare i skolan som säger att deras polares rieju drac toppa 100 på plan mark och 118 i nedförsbacke med 17,5mm,sportluftfilter och tror att det var rör också.
    sen, som sagt.. att dem blir lacka för att man säger att det är omöjligt, lyckomätare osv..
    -MEN DE VA UPPMÄTT MED BIL Å GPS

    jaajaaaa, bullshit.

  6. #66
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Sherco hrd Visa inlägg
    ett par polare i skolan som säger att deras polares rieju drac toppa 100 på plan mark och 118 i nedförsbacke med 17,5mm,sportluftfilter och tror att det var rör också.
    sen, som sagt.. att dem blir lacka för att man säger att det är omöjligt, lyckomätare osv..
    -MEN DE VA UPPMÄTT MED BIL Å GPS

    jaajaaaa, bullshit.
    Det där har mer eller mindre blivit "vardagsmat" tyvärr
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Det där har mer eller mindre blivit "vardagsmat" tyvärr
    mm blir så jävla sur när dem insisterar på att den gick det.. cyllen måste ju ha varit portad eller/och annan drevning.. men nej nej, luftfilter fögge å rör.. -.-

  8. #68
    snubben här säger att hans mope går i 112 med tk.
    vill köpa den...men nu har han slutat svara ^^
    http://www.blocket.se/stockholm/Cros....htm?ca=11&w=1
    bruuhäään! säg walla???!

  9. #69
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av vivacity Visa inlägg
    snubben här säger att hans mope går i 112 med tk.
    vill köpa den...men nu har han slutat svara ^^
    http://www.blocket.se/stockholm/Cros....htm?ca=11&w=1
    Åh herrejävlar 15000 Mil hoppas han menar km
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  10. #70
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Åh herrejävlar 15000 Mil hoppas han menar km
    menar han mil så måste han nog vara riktigt jävla hög på nåt olagligt ^^
    bruuhäään! säg walla???!

  11. #71
    Drac som gör 95km/h med org rör och 115km/h med TK!

  12. #72
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Det fanns tydligen en derbi i min skola som gick 120 km/h med Gianelli. (:
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  13. #73
    Citat Ursprungligen postat av vonLidl Visa inlägg
    Haha. En snubbe på skolan som har Rieju Drac och borrad luftburk (vet inte vilket drev) säger att hans moped är importerad från Italien och gör 100km/h original. Och om han drar pluggen gör den 120+... Det värsta är att han är stenseriös! Han har ju fan redan urpluggat och inte fan går den mer än 85-90. Omöjligt! Jag kommer med min Derbi med Gianelli2T och drar honom så det bara skriker om det men hans moped går nämligen fortfarande bättre än min enligt honom!.. SUCK!
    Vem?
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  14. #74
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    haha kul tråd. glömmer aldrig när min polare just fått på sitt gianelli på sin drd limited edition. när jag kommer hem till honom på kvällen så berättar han att han blivit jagad av snuten, och helt plötsligt drämmer han till med "och jag kom ner från slalombacken och slängde i 7ans växel och körde sedan lugnt iväg"
    för övrigt så hade den inte minst sagt speciella derbin 12 växlar. tog honom 2 dagar att inse att han bara hade 6 växlar..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #75
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha kul tråd. glömmer aldrig när min polare just fått på sitt gianelli på sin drd limited edition. när jag kommer hem till honom på kvällen så berättar han att han blivit jagad av snuten, och helt plötsligt drämmer han till med "och jag kom ner från slalombacken och slängde i 7ans växel och körde sedan lugnt iväg"
    för övrigt så hade den inte minst sagt speciella derbin 12 växlar. tog honom 2 dagar att inse att han bara hade 6 växlar..
    Haha satt han och växla upp ner upp ner 6 gånger eller .
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  16. #76

  17. #77

  18. #78
    Han kanske trodde att bara för att de står ''5växlar 1ner'' så kanske man måste växla ner innan man växlar upp ?
    Mind da fuck shoop da w00p! hahahah

  19. #79

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    Citat Ursprungligen postat av Lutnaes^ Visa inlägg
    Vem?
    Jadu nu är det ju så att det var ett litet tag sedan jag skrev detta iom att jag numera går på en annan skola, vilket "Derbi med Gianelli2T" i meningen tipsar lite diskret om då det idag är DT som gäller..
    Citat Ursprungligen postat av DTrejsarn Visa inlägg
    Råkade såga lite i cylindern, men detta gör ingen större skillnad eller?

  20. #80
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    6 växlar och 6 frilägen. Ger väl 12 växlar?

    Han fann nog alla frilägen, tills han lärde sig att växla ordentligt!
    det var inte så han menade
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  21. #81
    har en kompis som tror hans drac gör 120 med tk och org munstycke

  22. #82
    min kompis med en reiju drac helt orginal strypt toppade 90km/h på plant/svag nedförsbacke....
    mätarn går till 80?

  23. #83
    En jävligt irriterande person i klassen tror han vet allt och kan allt!
    haha har ett gott minne utav att han lade ut en bild på sin a-traktor, och skrev hejdå älskling, nu är du såld.
    och folk frågade hur mkt han fick, och var den är nu? han svarar: runt 50 tusen, och den är i göteborg nu.
    sedan veckan efter, lägger han ut en bild på a-traktorn och skriver: fan va fin hon blev efter lite tvätt.
    mindfuck?
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  24. #84
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    En jävligt irriterande person i klassen tror han vet allt och kan allt!
    haha har ett gott minne utav att han lade ut en bild på sin a-traktor, och skrev hejdå älskling, nu är du såld.
    och folk frågade hur mkt han fick, och var den är nu? han svarar: runt 50 tusen, och den är i göteborg nu.
    sedan veckan efter, lägger han ut en bild på a-traktorn och skriver: fan va fin hon blev efter lite tvätt.
    mindfuck?
    Går Rifat i din klass?

  25. #85
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Går Rifat i din klass?
    Då hade jag bytt klass :>
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  26. #86
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Går Rifat i din klass?
    hahahha 1+

  27. #87
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    En polare har en aerox med 50 cc org cylle , gianelli rör o vafan de nu var , han sa att den gjorde 110 km/h och som jag vet så är han riktigt duktig på att skruva . Han har bla byggt traktor,kört o skruva bil sen han gick i 1'an ( bor ute på landet o har kört ute på gärden) . Ja tänkte att vafan de kan inte stämma , så ja flinade lite hån samt åt han och sa "lycka till" typ .

    En dag mätte jag o en annan polare upp min vivacity , gjorde 75 enligt mätaren så vi drog av 5km/h då den vi har mätt upp bilen med mätar tavlor som sitter lite här o var i stan och den gick faktiskt klockrent mätaren ..

    hur som helst ..

    Jag o polaren med aerox'en kom fram till att vi skulle tävla en kväll borta på en raka där bilar kör streetrace etc och vi ställde oss brevid varann och började gasa .

    Tänkte att nu jävlar ska du få stryk .. (viva city , tecnigas , matchat insug och bortslipade gjutfel och höjd avgas port på 2mm ungefär)

    Sen starta vi och han försvann ganska kvickt bakom mig , ja låg på styret o rulla ihop mig som en köttbulle på moppen o började flina efter 100 m ungefär då han försvann så fort (körde 201) , sen bara 2sekunder typ kommer han förbi mej i en sjuhelvetes fart och typ slänger upp moped fan på bakhjulet. ( min fågelholk till käft då skulle ni sätt ).

    Stannade o ja började kolla runt på aeroxen sen säger han att portade 50cc 'are är inte så klena som folk tror ( )
    Sen visade sig det han han hade mätt upp aeroxen med samma bil som vi mätte upp min med .
    Dock hade han inte tänkt på koppling och variator när de trimmade så det var där haken låg att ja drog han så pass i starten...

    Så någon lögn var det inte utan jag trodde bara det , kul att skriva iallafall!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  28. #88
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    En polare har en aerox med 50 cc org cylle , gianelli rör o vafan de nu var , han sa att den gjorde 110 km/h och som jag vet så är han riktigt duktig på att skruva . Han har bla byggt traktor,kört o skruva bil sen han gick i 1'an ( bor ute på landet o har kört ute på gärden) . Ja tänkte att vafan de kan inte stämma , så ja flinade lite hån samt åt han och sa "lycka till" typ .

    En dag mätte jag o en annan polare upp min vivacity , gjorde 75 enligt mätaren så vi drog av 5km/h då den vi har mätt upp bilen med mätar tavlor som sitter lite här o var i stan och den gick faktiskt klockrent mätaren ..

    hur som helst ..

    Jag o polaren med aerox'en kom fram till att vi skulle tävla en kväll borta på en raka där bilar kör streetrace etc och vi ställde oss brevid varann och började gasa .

    Tänkte att nu jävlar ska du få stryk .. (viva city , tecnigas , matchat insug och bortslipade gjutfel och höjd avgas port på 2mm ungefär)

    Sen starta vi och han försvann ganska kvickt bakom mig , ja låg på styret o rulla ihop mig som en köttbulle på moppen o började flina efter 100 m ungefär då han försvann så fort (körde 201) , sen bara 2sekunder typ kommer han förbi mej i en sjuhelvetes fart och typ slänger upp moped fan på bakhjulet. ( min fågelholk till käft då skulle ni sätt ).

    Stannade o ja började kolla runt på aeroxen sen säger han att portade 50cc 'are är inte så klena som folk tror ( )
    Sen visade sig det han han hade mätt upp aeroxen med samma bil som vi mätte upp min med .
    Dock hade han inte tänkt på koppling och variator när de trimmade så det var där haken låg att ja drog han så pass i starten...

    Så någon lögn var det inte utan jag trodde bara det , kul att skriva iallafall!
    110 med en aerox med portad 50cc och gianelli?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #89
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    110 med en aerox med portad 50cc och gianelli?
    Du förstår varför inte jag trodde han heller , den låter inte trimmad heller men ser du han på gas / sitter bakom han eller kör en moped som min ungefär så tror du mig sen
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  30. #90

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Du förstår varför inte jag trodde han heller , den låter inte trimmad heller men ser du han på gas / sitter bakom han eller kör en moped som min ungefär så tror du mig sen
    Han kanske trollade dig? det kanske sitter värre grejer på den?
    Kåtmorfar<3

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in